پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399058 تاریخ : 1397/07/23-16:00:07
,17,
دیدار کارکنان گیلان با مسئولان استانی به مناسبت هفته پست

دیدار کارکنان گیلان با مسئولان استانی به مناسبت هفته پست

جمعی از کارکنان پست گیلان به مناسبت گرامی داشت هفته پست با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پست، در این دیدار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تبریک هفته پست گفت: پست در سال های اخیر با انجام ماموریت های جدید، در حوزه ارتباطات توانمند ظاهر شده و از این جهت، جزو سازمان های موفق قلمداد می شود.

مقدم در ادامه به مزیت های خدمات پستی در کاهش فساد اداری و مراجعات حضوری اشاره کرده و اظهار امیدواری نمود: این سازمان در جهت اهداف مدنظر و ارتقای رفاه اجتماعی گام های موثری بردارد.

در این دیدار اسماعیل نیا جانشین مدیر کل و معاون فنی پست گیلان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات پست در یکسال اخیرگفت: شبکه پستی نقش موثری در اجرایی شدن دولت الکترونیک داشته و در جوامع پیشرفته به عنوان شاخص توسعه یافتگی محسوب می شوند.

اسماعیل نیا در ادامه به موضوع "خود پستچی گری" نیز اشاره نمود و گفت: سازمان های ایده آل پدیده خود پستچی گری را حذف نموده اند و با واگذاری خدمات خود به شرکت ملی پست، در کاهش معضلات اجتماعی تاثیرگذار باشند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رشت در دیدار با جمعی از کارکنان پست گیلان گفت: پست با عملکرد خوب خود توانسته به عنوان امین مردم  و ارائه دهنده خدمات متنوع باشد.

وی اظهار داشت:با توجه به وجود فرهنگ قدردانی در بین مردم، مطمئناً سازمانی که به آنها خدمات صادقانه ارائه می نماید مورد حمایت و لطف مردم قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رشت سپس گفت: از کارکنان پست می خواهم همواره امین مردم باشند و با دقت در کارها و افزایش سرعت، به مردم خدمات ارائه نمایند.

در ابتدای این دیدار، اسماعیل نیا معاون فنی این اداره کل، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام شرکت ملی پست ارائه نمود و با اشاره به موفقیت های پست گیلان در شاخص های مورد ارزیابی عنوان داشت: پست گیلان با وجود نیروی انسانی توانمند و مستعد موفق شده در شاخص های مختلف رتبه های عالی را کسب نماید و این نشان از همدلی و هم افزائی موجود دارد.

در همین راستا جانشین مدیرکل و معاون فنی پست گیلان، روز جمعه 20 مهرماه به همراه جمعی از کارکنان، با لباس های متحد الشکل و به صورت منظم در صف های نماز جمعه در کنار نمازگزاران شهر رشت حضور یافتند .

در آئین نماز جمعه به امامت آیت الله فلاحتی، در خطبه های نماز ضمن برشمردن " پست " به عنوان قدیمی ترین و مردمی ترین نهاد اجتماعی، آن را بستر ارتباطی ایمن و مقرون به صرفه بر شمرد و از حضور همکاران در نماز جمعه این هفته تقدیر و تشکر نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران