پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352799 تاریخ : 1397/05/01-10:24:07
,2,4,
دیدار هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

دیدار هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی به ریاست «دوونشیا» نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین و رئیس اسبق مجلس نمایندگان این کشور و «چن» رئیس گروه پتروشیمی شیانگلو در سفر به کشورمان با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این دیدار در خصوص همکاری و حمایت هردو طرف قرارداد برای تسریع در به نتیجه رسیدن پروژه پتروشیمی شیانگلو بحث و گفتگو شد.

افخمی در دیدار یاد شده گفت: با توجه به سابقه درخشان فعالیت بانک در حوزه بین الملل خصوصا همکاری و تعامل موثر با هیات چینی در پروژه های زیر ساختی کشور، امید است که این پروژه نیز مانند طرح های قبلی با حمایت و همکاری طرفین قرارداد به خوبی به انجام برسد.
وی افزود:تامین مالی پروژه برقی کردن راه آهن تهران - مشهد براساس قرارداد فاینانس منعقده فی مابین بانک صنعت و معدن و اگزیم بانک چین از جمله پروژه های مشترک این دو کشور است که در صورت اجرایی شدن تاثیرات مهم و مثبتی در افزایش کیفی راه آهن ایران خواهد داشت و همچنین در تعاملات بیشتر کشور ایران با چین اثرگذار بوده است.
افخمی بیان داشت: قرارداد دیگر بین کشور ایران و چین تامین مالی 1 میلیارد و 800 میلیون دلاری اولین قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان است که با موفقیت در حال اجرا می باشد.
وی در ادامه عنوان داشت: بانک صنعت و معدن با استفاده از خط اعتباری فاینانس چین در تأمین مالی طرح‌های زیربنایی کشور، نظیر نیروگاه، فولاد، سیمان، پتروشیمی و راه‌آهن نقش مهمی داشته و می توانید با سفر به نقاط مختلف کشور نتیجه اجرای این پروژه ها را از نزدیک مشاهده کنید.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: ما می توانیم در اجرای پروژه پتروشیمی شیانگلو با توجه به تجربه بانک در خصوص احداث پروژه های پتروشیمی و نیروگاهی کشور، توصیه های فنی و اقتصادی مفیدی را جهت سرمایه گذاری در ایران داشته باشیم.
در دیدار یاد شده دو ونشیا نیز ضمن ابراز علاقه به همکاری اقتصادی با کشورمان افزود : ما با توجه به سابقه درخشان بانک صنعت و معدن به حمایت و همکاری این بانک نیازمندیم.
وی همکاری در زمینه صنایع زیرساختی نظیر صنایع نفت و حمل و نقل زمینی و هوایی را حائز اهمیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در زمینه های یاد شده سطح همکاری ها ارتقاء یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران