پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278551 تاریخ : 1396/01/21-18:34:32
,10025,
دیدار نوروزی مدیر عامل بیمه البرز با کارکنان

دیدار نوروزی مدیر عامل بیمه البرز با کارکنان

سید رسول تاجدار،‌ مدیر عامل بیمه البرز در دیدار نوروزی با کارکنان اعلام کرد: تقویت مزیت های نسبی بیمه البرز در صنعت بیمه از جمله برنامه های عملیاتی شرکت در سال جاری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  سید رسول تاجدار،‌ مدیر عامل بیمه البرز در دیدار نوروزی با کارکنان اعلام کرد: تقویت مزیت های نسبی بیمه البرز در صنعت بیمه از جمله برنامه های عملیاتی شرکت در سال جاری است.

وی افزود:  سید رسول تاجدار،‌ مدیر عامل بیمه البرز در دیدار نوروزی با کارکنان اعلام کرد: تقویت مزیت های نسبی بیمه البرز در صنعت بیمه از جمله برنامه های عملیاتی شرکت در سال جاری است.

در همین راستا برآنیم فعالیت در رشته های تخصصی همچون باربری که از پیش از انقلاب نیز سهم خوبی در این رشته‌ها داشتیم را تقویت کنیم.

به گفته مدیرعامل اصلاح سبد پورتفوی، کنترل بدهکاران و مدیریت خسارت از سیاست های کلیدی شرکت در سال جاری است که به صورت جدی از سوی مدیران ارشد شرکت پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد:‌ افزایش پورتفوی بیمه های عمر از دیگر سیاست های شرکت در سال 96 خواهد بود چون ما معتقدیم اساسا صنعت بیمه اگر توانسته نقشی در اقتصاد کشور ایفا کند به واسطه افزایش سهم بیمه های عمر بوده چون که به افزایش سرمایه گذاری و رشد و توسعه اقتصاد ملی و تولید می شود.
تاجدار گفت: سال گذشته، شرکت در غم و اندوه از دست دادن تعدادی از همکاران به سوگ نشست. برای این عزیزان طلب مغفرت الهی و برای بازماندگانشان طلب آرامش و صبر می کنیم.
وی تاکید کرد: اولین قدم در سال جدید،‌ حفظ برتری‌های بیمه البرز در صنعت بیمه است. یکی از نکات مهم که باید در سال جاری نیز به آن توجه ویژه داشته باشیم پرهیز از جذب پورتفوی به هر قیمت است. همچون سال های گذشته امسال هم رقابت بیمه البرز برمبنای کیفیت خدمات خواهد بود نه برمبنای قیمت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 403
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران