پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267813 تاریخ : 1395/12/17-15:22:00
,1,10025,
دیدار مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران با مشاور مدیر عامل بیمه آرمان

دیدار مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران با مشاور مدیر عامل بیمه آرمان

مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران زمین با مشاور مدیرعامل بیمه آرمان این استان دیدار و از نزدیک با هم به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی: این دیدار که به میزبانی محمدرضاسبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری صورت گرفت،آقای حسینی مشاور مدیر عامل بیمه آرمان به تشریح سیاست های کلی و بیمه ای پرداخت و اولویت بیمه آرمان را بیمه های خرد به ویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: وظایف شرکت بیمه جبران خسارت است که باید به صورت دقیق و به موقع صورت گیرد.

وی عنوان کرد: بیمه آرمان آمادگی دارد در زمینه های مختلف بیمه ای با بانک ایران زمین همکاری متقابل داشته باشد.
در ادامه محمدرضا سبزواری مدیراستان به تشریح اهم مطالب بانکداری و بیمه پرداخت وگفت: افزایش کیفیت خدمات ومشتری مداری دو نکته مهم و مشترک بین بانک و بیمه به شمار می رود.
سبزواری افزود: شرایط به گونه است که رقابت و حضور فعال مقوله ای است که درآن باید ضمن برنامه ریزی و تکیه به پتانسیل نیروهای انسانی شرایطی را فراهم کرد تا سازمان سهم خود را از بازار هدف کسب نماید.
وی دستیابی به اهداف و برنامه های عالیه هر سازمان را مستلزم کار منسجم و همکاری کلیه پرسنل دانست و گفت همه به نوعی مسئول هستند و باید نقش مهم و حیاتی خود را در راهبری سیستم و در جهت حرکت هدفمند و اثربخش ایفا نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران