پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279111 تاریخ : 1396/02/06-09:56:14
,2,
دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مدیرعامل بانک تعاون ویتنام

دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مدیرعامل بانک تعاون ویتنام

هم‌زمان با برگزاری اجلاس وزرای تعاون آسیا- اقیانوسیه مدیران عامل بانک توسعه تعاون و بانک تعاون ویتنام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، طی برگزاری این اجلاس مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست‌های مختلف با فعالان بخش تعاون، بالأخص در حوزه پولی وبانکی دیدار و مذاکره کرد که در دیدار با مدیرعامل بانک تعاون ویتنام بر تشکیل کمیسیون مشترک دوطرفه تأکید گردید.

شایان‌ذکر است حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با ترن کوانگ و دومان هانگ مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این بانک ضمن تبادل اطلاعات بانک‌های دو کشور، تمایل خود را به تبادل تجربیات و تشریک‌مساعی برای بخش تعاون بالأخص در حوزه بانکی و اعتباری ابراز نمودند.

همچنین در ادامه این سفر مدیرعامل بانک توسعه تعاون بازدیدی از نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی شرکت‌های تعاونی و محصولات سرامیکی در دو دهکده تعاونی ابریشم و سرامیک انجام داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران