پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313354 تاریخ : 1396/10/18-19:12:28
,5,22,
دیدار مدیرعامل آب منطقه ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

دیدار مدیرعامل آب منطقه ای با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

جلسه ای با موضوع اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بخش آب با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در محل دفتر دکتر محسن بیگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب، در این جلسه که مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای حضور داشتند مهندس علیزاده مدیرعامل آب منطقه ای هدف از برگزاری جلسه را اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بخش آب استان عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف و وظایف شرکت آب منطقه ای، تأمین آب شرب استان است و در حال حاضر در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستیم که بایستی به سرعت حل شوند. وی گفت: در این برهه از زمان بایستی مردم و مسئولین با اهداف شرکت آب منطقه ای همسو شوند و البته با ایجاد همدلی و تعامل، کلام معلمین آموزش و پرورش بیشترین اثربخشی را خواهد داشت. علیزاده تصریح کرد: کارشناسان و افراد صاحبنظر در بخش آب استان بایستی بتوانند معلمین را توجیه و مسائل و مشکلات بخش آب استان را اطلاع رسانی نمایند.

مهندس زراعتکار رئیس گروه مطالعات آبهای زیرزمینی، نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت منابع آبی استان اعلام نمود: واقعیت امر این است که با توجه به برداشت بی رویه آب بایستی تغییرات ساختاری در این خصوص در استان به وجود آید و نهایتا فضای جامعه در بحث صرفه جویی و مصرف بهینه آب تغییر یابد و در این راستا آموزش و پرورش استان نقش موثری می تواند داشته باشد چرا که اولین قشر اثرگذار جامعه هدف، دانش آموزان هستند. وی در ادامه افزود: از آنجایی که شرکت آب منطقه ای متولی آب در استان است در حال حاضر تولید آب با ساختار جمعیتی استان همخوانی ندارد و میزان مصرف از میزان تولید بیشتر است و همین امر باعث افت سطح آب زیرزمینی شده است و وظیفه ما انتقال این نگرانی که در بخش آب وجود دارد، به نسل های آینده می باشد.

دکتر محسن بیگی نیز در ادامه، جامعه فرهنگی و معلمین را بازوی اجرایی و پیشرو در اهداف شرکت آب منطقه ای عنوان کرد و تأکید نمود: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در بحث آب بایستی از سنین کودکی شروع شود تا افراد تأثیرپذیری بیشتری داشته باشند. مدیرکل آموزش و پرورش همچنین گفت: در حال حاضر در اغلب پایه های درسی بحث صرفه جویی در مصرف آب مطرح شده است. وی اظهار داشت: آموزش و پرورش آمادگی هر گونه همکاری و مساعدت در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب را دارد.

مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای نیز به نقش موثر قشر فرهنگی و معلمین در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف آب اشاره کرد و گفت: در صورت امکان، کارشناسان و صاحبنظران بخش آب در جلسات و گردهمایی معلمین حضور یافته و اطلاع رسانی لازم را در این خصوص بعمل آورند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران