پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278304 تاریخ : 1396/01/16-12:44:50
,5,22,
دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق ایلام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق ایلام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

دیران صنعت آب و برق استان با حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه ایلام دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت در این نشست ابتدا مهندس بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان ضمن تبریک سال نو، گزارش مبسوطی از خدمات و فعالیتهای شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان ارائه داد.

رئیس شورای هماهنگی و انسجام بخشی شرکتهای تابعه و وابسته وزارت نیرو در ادامه، خدمت رسانی به مردم را از  افتخارات مجموعه صنعت آب و برق دانست و افزود: رضایت مندی مردم از اهداف اساسی محسوب میشود و امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت تامین و توزیع آب و برق این مسئله را به اثبات برسانیم.

مهندس بیرنوندی اضافه کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» صنعت آب و برق استان تمام توان خود را بکار خواهد گرفت که در راستای تحقق این امر به گونه ای خدمات رسانی به مردم انجام گیرد که رضایت مندی آنان حاصل شود

وی گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی و مالی شرکتهای صنعت آب و برق در سطح استان پیش قراوان خدمات رسانی و همچنین توسعه زیر ساختها بوده که نتیجه آن کسب عنوان دستگاهها برتر در همه مجموعه وزارت نیرو در سطح استان بوده است.

مهندس بیرنوندی گفت: در سال جاری نیز برنامه های اصولی و مدونی تدوین گردیده است که انشاله بخوبی اجرایی خواهند شد.

سپس هریک از مدیران  عامل شرکتهای تابعه و وابسته وزارت نیرو به تفصیل به بیان نقطه نظرات در حوزه خود پرداختند.

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک سال نو به شعار سال اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی در هر زمینه ای نقش دارد و در صنعت آب و برق نیز تاثیرات آن بسیار است و باید برنامه ریزی صحیحی در راستای اقتصاد مقاومتی در این صنعت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه با بیان اینکه آب نعمتی الهی است و ما در تولید آن نقش نداریم، گفت: اما در چگونه مصرف کردن و استفاده بهینه از آن نقش اساسی ایفا میکنیم و به همین دلیل فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب باید در اولویت اقدامات وزارت نیرو باشد.

وی به مقایسه صنعت آب و برق در قبل از انقلاب پرداختند و اظهار داشتند: پس از پیروزی انقلاب با رهبری و راهنماییهای امام راحل فعالیتها فراوانی در همه زمینه ها انجام شد که باعث شکوفایی انقلاب و رضایتمندی مردم گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی یادآور شد: علی رغم مشکلات موجود مجموعه مدیریت آب و فاضلاب و برق توانسته بخوبی در جهت افزایش رضایتمندی مردم گام بردارند.

امام جمعه استان ایلام در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه صنعت  آب و برق استان در امر خدمت رسانی به مردم ؛خواستار تداوم این فعالیتها شدند و برای دست اندرکاران آرزوی موفقیت کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران