پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278305 تاریخ : 1396/01/16-12:50:39
,5,22,
دیدار مدیر عامل آبفا استان با استاندار ایلام

دیدار مدیر عامل آبفا استان با استاندار ایلام

مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب ایلام با استاندار ایلام دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت مهندس بیرنوندی در این دیدار ضمن عرض تبریک سال نو به استاندار ایلام  گزارشی از فعالیتهای شرکت آب و فاضلاب استان در سال 95را ارائه کردند.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته علیرغم مشکلات و کمبودها به خصوص در منابع مالی، موفقیتهای چشمگیری داشت.

مدیر عامل آبفای استان افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در ایام اربعین حسینی با بسیج امکانات با کمترین مشکل در بحث قطعی آب با تلاش شبانه روزی همکاران خدمات خوبی به شهروندان ارائه کرد.

مهندس بیرنوندی اظهار داشت: در بخش عمرانی، توسعه و اصلاح  شبکه های آب رسانی، کارهای بسیار ارزشمندی صورت گرفت.

وی در خصوص وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای استان  بیان داشت: طرحهای شبکه فاضلاب در سطح پنج شهر استان در حال اجرا و بهره برداری است و تا کنون 48.4 درصد جمعیت شهری استان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است که از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیر عامل آبفای استان ایلام در این دیدار نیز در خصوص اجرای پروژه های عمرانی که شروع عملیات اجرایی آنها در دوره دولت تدبیر و امید بوده است اظهار داشت: احمدا.. شرکت آب و فاضلاب در دولت تدبیر و امید فعالیتهای پروژه های عمرانی زیادی را شروع کرده که مهمترین آنها عبارتند از: شروع عملیات اجرایی احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ایــوان، روش اجرای این طرح بصورت B.O.T بوده که برای اولین بار این روش در غرب کشور استفاده شده است.پروژه آب شیرین کن صالح آباد به روش B.O.O ،شروع پروژه آب رسانی به شهر ملکشاهی و روستاهای مسیر از محل سد ایلام ،بازسازی و بهسازی سراب دره شهر،بازسازی و بهسازی سراب  آبدانان ،اجرای فاز اول طرح آب رسانی به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان مهران.

مهندس بیرنوندی در خصوص پروژه های عمرانی که در دوره دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده اند نیز افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سرابله، سامانه الکترولیز نمک طعام تصفیه خانه آب شهر ایلام، افزایش ظرفیت انتقال آب از سد به تصفیه خانه ایلام، حفر و تجهیز چندین حلقه چاه آب در سطح شهرهای استان، احداث چندین مخزن ذخیره آب در شهرهای مختلف استان، احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال فاضلاب شهرستان دره شهر از جمله پروژهای بود که به بهر برداری رسید و مردم از فواید آنها بهره مند گشته اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خواستار همکاری استاندار در راستای تامین نیازهای مالی پروژه های در دست اقدام شد.

در این دیدار استاندار ایلام با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی اظهار امیدواری کرد: که با توجه به بارندگیهای سال قبل و بالا رفتن انتظارات مردم شرکت آب و فاضلاب با تلاش مضاعف در تامین آب شرب مردم موفق باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران