پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281403 تاریخ : 1396/04/20-11:17:45
,2,
دیدار مدیر امور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد پست بانک ایران با مدیران کل UPU و APPU

دیدار مدیر امور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد پست بانک ایران با مدیران کل UPU و APPU

محمد رضا رحیمی مدیر امور بین الملل و شعب مناطق آزاد پست بانک ایران در حاشیه کنگره دوازدهم APPU در تهران با بشار حسین مدیر کل اتحادیه جهانی پست و هانگ لیانگ لین مدیرکل اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیریت امور بین الملل و شعب مناطق آزاد: در این دیدار رحیمی ضمن اشاره به معرفی پست بانک ایران به UPU به عنوان مجری پرداخت‌های پستی در جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ آن از سوی اتحادیه جهانی پست در قالب بخشنامه به اعضاء اتحادیه بر آمادگی این بانک برای ایفای نقش مؤثر در این زمینه تأکید کرد.

بنابراین گزارش مدیر امور بین الملل پست بانک ایران در این دیدار اظهارداشت: پیرو ابلاغ بخشنامه به اعضاء این بانک ضمن رایزنی، مکاتبه و هماهنگی با دفتر سیستم مالی بین‌المللی (IFS) اتحادیه درحال راه‌اندازی سیستم مذکور در بانک می‌باشد که از ماه آینده به‌صورت آزمایشی با حضور کارشناسان IFS آغاز خواهد شد.
مدیر امور بین‌الملل پست بانک ایران در این دیدار از مدیران کل UPU و APPU درخواست کرد با توجه به اقدامات صورت گرفته، زمینه لازم را برای کمک و تسهیل به برقراری خدمات حوالجات خرد دوجانبه از طریق IFS با کشورهای عضو را فراهم نماید.
بشار حسین مدیرکل اتحادیه جهانی پست نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات صورت گرفته برای فعال‌سازی خدمات حوالجات خرد بین‌الملل و راه‌اندازی IFS گفت: UPU ضمن حمایت از ایفای نقش پست‌بانک‌ایران در این زمینه و گسترش تعاملات آن با اعضاء، تمام تلاش خود را برای معرفی بهتر پست‌بانک در مجموعه کشورهای عضو اتحادیه انجام خواهد داد.
بشارحسین افزود: در این راستا از طریق کمیته‌های مربوطه و همچنین فرصت‌های ایجادشده از طریق نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اتحادیه توصیه‌ها و تسهیلات لازم را انجام خواهد داد.
هانگ لیانگ لین مدیرکل اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه نیز در این دیدار ضمن تائید صحبت‌های مدیرکل UPU، آمادگی خود را برای کمک و تسهیل ارتباط بانک با اعضاء APPU و برقراری همکاری در زمینه خدمات حوالجات خرد بین‌المللی با کشورهای عضو اعلام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران