به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکترمحمدتقی خسروانی مقدم اظهار داشت: بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب در مراکز درمانی، از مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی است.
وی اذعان داشت: سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 به عنوان رایج ترین استاندارد بین المللی در سیستم های مدیریت کیفیت است که از سال 1388 در این اداره کل و 7 مرکز درمانی تابعه استقرار یافته است.
وی با تاکید بر اینکه استقرار این سیستم در تمامی مراکز درمانی سرپایی از برنامه های این اداره کل است، گفت: همزمان با انتشار ویرایش جدید استاندارد ایزو 9001 ، اداره کل درمان استان تهران برنامه ارتقاء این استاندارد به ویرایش 20015 در مراکز درمانی را عملیاتی نمود.
دکترخسروانی مقدم یاد آور شد: از مباحث جدید در این استاندارد می توان به رویکرد مبتنی بر ریسک، رویکرد مبتنی بر مدیریت دانش، شناخت محیط درون و برون سازمان و رویکرد مبتنی بر مدیریت تغییر اشاره کرد.