پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308840 تاریخ : 1396/08/23-19:17:21
,10028,
دی کلینیک تامین اجتماعی شهید سلیمانی موفق به اخذ گواهینامه ایزو شد

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران:

دی کلینیک تامین اجتماعی شهید سلیمانی موفق به اخذ گواهینامه ایزو شد

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران گفت: دی کلینیک شهید سلیمانی به عنوان اولین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان تهران، موفق به ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت و دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکترمحمدتقی خسروانی مقدم اظهار داشت: بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب در مراکز درمانی، از مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی است.

وی اذعان داشت: سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 به عنوان رایج ترین استاندارد بین المللی در سیستم های مدیریت کیفیت است که از سال 1388 در این اداره کل و 7 مرکز درمانی تابعه استقرار یافته است.
وی با تاکید بر اینکه استقرار این سیستم در تمامی مراکز درمانی سرپایی از برنامه های این اداره کل است، گفت: همزمان با انتشار ویرایش جدید استاندارد ایزو 9001 ، اداره کل درمان استان تهران برنامه ارتقاء این استاندارد به ویرایش 20015 در مراکز درمانی را عملیاتی نمود.
دکترخسروانی مقدم یاد آور شد: از مباحث جدید در این استاندارد می توان به رویکرد مبتنی بر ریسک، رویکرد  مبتنی بر مدیریت دانش، شناخت محیط درون و برون سازمان و رویکرد مبتنی بر مدیریت تغییر اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 328
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران