پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313527 تاریخ : 1396/10/20-16:37:22
,2,
دکترصباغی: تحول در ساختار باجه‌های روستائی پست بانک‌ایران موجب خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان می‌شود

دکترصباغی: تحول در ساختار باجه‌های روستائی پست بانک‌ایران موجب خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان می‌شود

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در اولین گردهمائی شوراهای بخش، دهیاران و مسئولان باجه‌های پست بانک شهری بر تحول اساسی در ساختار باجه‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان و جذب منابع بیشتر تأکید نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق به تشریح سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌های بانک در حوزه باجه‌ها و اشتغال‌زائی پرداخت و اظهارداشت: با ارتقاء فعالیت باجه‌های خدمات بانکی، واگذاری خدمات این بانک از طریق نمایندگی‌های آن از سوی بانک مرکزی به این بانک ابلاغ شده است.

صباغی با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال و درآمدزائی در کشور اظهارداشت: نظام بانکی متولی خلق پول و حفظ ارزش آن بدون اثر سوء تزریق نقدینگی بی‌هدف است.
وی کلید ایجاد کسب و کار را نقدینگی دانست و افزود: هدایت منابع و سپرده‌ها در شعب و باجه‌های پست بانک ایران بستر اولیه نقدینگی این بانک است.
عضو هیأت مدیره در این گردهمائی تغییر در نگرش و فکر را شرط لازم در نقش آفرینی در عرصه اشتغالزائی کشور عنوان کرد و گفت: دقت نظر در وصول به موقع اقساط و گردش تسهیلات پرداختی می‌تواند بعنوان بخشی از منابع تخیصص اعتبار طرح‌های اشتغالزائی محسوب شود.
صباغی با اشاره به سیاست‌های اعطای تسهیلات اشتغالزائی پست‌بانک ازمحل منابع صندوق توسعه ملی افزود: باید درشناسائی و معرفی طرح‌های اقتصادی، سرعت و تسهیل در پرداخت تسهیلات تدابیر لازم را بکار ببریم.
وی درپایان اظهارداشت: از فرمانداران و دهیاران درخواست داریم تا در معرفی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و تشویق ایجاد کسب و کارهای خرد با پست بانک ایران هم افزائی و تعامل لازم را داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 372
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران