پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278808 تاریخ : 1396/01/30-15:21:38
,2,
دکتر فرحی: مشکلات جزئی سامانه یکپارچه پست‌بانک‌ایران تا چندروز آینده بطور کامل مرتفع می‌شود

دکتر فرحی: مشکلات جزئی سامانه یکپارچه پست‌بانک‌ایران تا چندروز آینده بطور کامل مرتفع می‌شود

دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران اظهارداشت: بروز مشکلات جزئی در زمان یکپارچه‌سازی و ارتقاء سامانه‌های بانکی در شبکه بانکی امری طبیعی است و تا چند روز آینده بطورکامل مشکلات سامانه جدید این بانک مرتفع می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرحی ضمن تقدیر و تشکر از تحمل و بردباری مشتریان این بانک به جهت بروز برخی مشکلات در سامانه جدید و سعه‌صدر آنان اظهارداشت: مهاجرت از سامانه‌ای به سامانه دیگر در شبکه بانکی کشور امری طبیعی است و همواره با مشکلات موقتی روبرو می‌شود.

وی افزود: این بانک به جهت یکپارچه‌سازی چندین سامانه و گستردگی شعب و باجه‌های خود در بیش از 12هزار نقطه کشور به عنوان بزرگترین شبکه بانکی کشور عملاً با این مشکل مواجه شده و به زودی تمام نواقص آن مرتفع می‌شود.
فرحی تصریح کرد: قطعاً با اتمام عملیات کامل مهاجرت سامانه جدید طی روزهای آینده، شاهد خدمات متنوع همراه با سرعت، امنیت و دقت بیشتری خواهیم بود و مشتریان ارجمند به ویژه مشتریان روستائی و دریافت‌کنندگان یارانه نقدی به‌خوبی کیفیت بهره‌برداری از این خدمات را لمس خواهند کرد.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران عنوان داشت: با پیاده‌سازی کامل این سامانه، خدمات متنوع‌تر و مطلوب‌تری در تمامی درگاه‌های بانک اعم از؛ اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و همچنین سایرخدمات بانکی به مشتریان ارائه خواهد شد.
وی درپایان تأکید کرد: بسیاری از خدمات برروی سامانه جدید این بانک استقراریافته و به‌زودی دراختیار مشتریان قرار می‌گیرد و انتظار داریم مشتریان ارجمند با صبر و شکیبائی خود، از این خدمات به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند.
گفتنی است: از هفدهم فروردین‌ماه سال جاری اطلاعات بانکی پست‌بانک‌ایران به سامانه جدید منتقل شده و به همین علت در انجام عملیات اختلال‌های جزئی ایجاد می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران