پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306841 تاریخ : 1396/07/26-17:37:33
,2,
دکتر سراییان: پست بانک ایران گشایش های خوبی برای مخابرات ایران داشته است

دکتر سراییان: پست بانک ایران گشایش های خوبی برای مخابرات ایران داشته است

دکتر سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از غرفه پست بانک ایران در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ضمن ابراز رضایت از همکاری های متقابل گفت: این بانک همواره با پرداخت تسهیلات گشایش های خوبی برای مجموعه مخابرات ایران داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه اظهارداشت: در حوزه های ارزی و ریالی، تسهیلات خوبی توسط پست بانک ایران در اختیار شرکت مخابرات ایران قرار داده شده و توانسته است بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

سراییان تصریح کرد: راه اندازی 1000 دستگاه خودپرداز پست بانک ایران در دفاتر ict،کار بسیار بزرگی است که برای خدمت رسانی به هموطنان در روستاها فراهم شده است.

مدیرعامل مخابرات ایران درپایان گفت: تاکنون حمایت های خوبی از سوی پست بانک ایران برای این مجموعه انجام شده و انتطار داریم این بانک بتواند بیش از پیش نیازهای مالی مخابرات و پیمانکاران آن را برای توسعه بخش ارتباطات تامین نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران