پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353453 تاریخ : 1397/05/11-12:36:40
,6,10031,
دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی در کارمانیا برگزار شد

مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا:

دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی در کارمانیا برگزار شد

حسین سرمد از برگزاری دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش در مرکز آموزش خودروسازی کارمانیا خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  حسین سرمد مدیر خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا  گفت: مطابق برنامه ریزی و تقویم آموزشی، واحد آموزش خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا از تاریخ 1397/5/19 لغایت دوشنبه 1397/5/31 به مدت 11 روز کاری مبادرت به برگزاری 6 دوره فنی- تخصصی زیر جهت کارشناسان فنی مستقر در نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا در مجتمع هزار کرمان کرده است.

این دوره آموزشی که با بهره گیری از مدرسین مجرب و متخصص واحد فنی و مهندسی کارمانیا و با کمک دستگاهها و تجهیزات مدرن آموزشی شرکت BYD بصورت تئوری و عملی برگزار میگردد شامل تمامی سیستم های مکانیکی و الکترونیکی خودروهای تولیدی شرکت کارمانیا از جمله: عیب یابی گیربکس دستی خودروهای BYD، عیب یابی سیستم برق خودروهای BYD شامل S6 ، F3 و S7، معرفی سیستم های مختلف خودروی S7و F3، عیب یابی گیربکس اتوماتیک WDCTخودروهای BYD، تعمیرموتور خودروهای BYD در حجم های 1500، 2000 توربو و 2400 و معرفی و عیب یابی سیستم ترمز و فرمان و جلوبندی خودروهای BYD می باشد که منجر به تقویت و تسلط بیشتر کارشناسان فنی نمایندگیهای مجاز به شناسایی سیستم ها، عیب یابی مشکلات سیستمی و رفع عیب سیستمهای مختلف خودرو به صورت تخصصی خواهد شد و در گذر زمان تا با کم کردن زمان عیب یابی و انجام تعمیرات فنی باعث رفع سریع مشکلات احتمالی خودروهای BYD در نمایندگی های مجاز م شود.

به گفته وی، طی برنامه ریزی های انجام شده در برنامه کلان آموزشی شرکت خودروسازی کارمانیا و تقویم آموزشی مدون و تصویب شده، تا پایان سال جاری تمامی پرسنل فنی و ستادی نمایندگی های خدمات پس از فروش کارمانیا با محصولات تولیدی و محصولات آتی شرکت کارمانیا آشنا شده و با تسلط و تجربه فنی خود، آسایش و آرامش را برای مشتریان محترم محصولات شرکت خودروسازی کارمانیا در نمایندگیهای مجاز سراسر کشور به ارمغان خواهند آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران