پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214353 تاریخ : 1395/06/06-18:04:21
,14,
دوران تزلزل و بی ثباتی اقتصادی ایران در جهان پایان یافته است

سلطانی فر در مراسم جشن جهانی صنایع دستی

دوران تزلزل و بی ثباتی اقتصادی ایران در جهان پایان یافته است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با اعمال سیاست های دولت تدبیر و امید، دوران تزلزل و بی ثباتی اقتصادی ایران اسلامی در سطح جهان پایان یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازمیراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری،  مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه چهارم شهریور در آیین جشن « لالجین شهر جهانی سفال » اظهارکرد: از بدو روی کار آمدن دولت دکتر روحانی پیگیری حل مشکلات فوری مردم در حل مسائل اقتصادی و تامین معیشت در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: رفع بی ثباتی اقتصادی، تورم بالا و رشد پایین و نیز محرومیت های ارتباطات بین المللی و تحریم های ناعادلانه که از سوی قدرت های بیگانه اعمال شده بود، با تدبیر دولت خاتمه یافت و اکنون شاهد رشد و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری هستیم.
سلطانی فر با اشاره به اینکه انتقادها متوجه تیم مذاکره کننده هسته ای نیست بلکه شاهد بدعهدی طرف مقابل و آمریکا هستیم افزود: این تصور که با امضای قرارداد فکر کنیم ظرف 6 تا هفت ماه مشکلات ناشی از 10 سال تحریم برطرف شود، میسر نخواهد بود و نیاز به پیگیری و جدیت است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی آینده درخشانی دارد، گفت: دولت تدبیر و امید مسیر رشد، توسعه، آبادانی و عزت مردم را فراهم ساخته است.
سلطانی فر افزود: در آینده نزدیک روزهای خوشی را در همه عرصه ها شاهد خواهیم بود و ایرانیان با عزت، احترام و افتخار در اقصی نقاط ایران حاضر می شوند و اقتصاد کشورمان به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دوران شکوفایی و رونق خواهد رسید.
وی با مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای برجام گفت: هدف دولت ایجاد نشاط و انگیزه در بین مردم و رشد و تعالی جوانان در مسیر سازندگی است.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به ارائه طرح ویژه ضربتی اشتغال در صنایع دستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در این طرح اشتغال 140 هزار نفری ظرف دو سال در صورت تامین تسهیلات اندک بانکی و در دو بخش گردشگری و صنایع دستی به اجرا گذاشته می شود.
در پایان این مراسم لوح جهانی شدن شهر لالجین به عنوان شهر جهانی سفال از سوی شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به مسئولان اجرایی همدان اعطا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران