پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252133 تاریخ : 1395/09/30-14:44:32
,8,17,
دور جدید فعالیت صندوق های سرمایه گذاری در سهام

دور جدید فعالیت صندوق های سرمایه گذاری در سهام

دور جدید فعالیت صندوق های سرمایه گذاری در سهام بزودی در بازار سرمایه اغاز می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مدیرعامل تامین سرمایه آرمان از برنامه جدید این شرکت برای سرمایه گذاری در سایر "صندوق های سرمایه گذاری در سهام" خبر داد.

محمودرضا خواجه نصیری، مدیرعامل تامین سرمایه آرمان با اشاره به اینکه "صندوق گنجینه آرمان شهر" به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری کشور با بیش از 22 هزار میلیارد تومان منابع در حال فعالیت است، گفت: در دو سال گذشته منابع در اختیار این صندوق از حدود 2 میلیارد تومان به بیش از 22 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و پیش بینی می شود در چند ماه آینده؛ منابع آن تا سقف 30 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
 
وی از برنامه جدید این صندوق جهت سرمایه گذاری در سایر "صندوق های سرمایه گذاری در سهام" خبر داد و افزود: این طرح از دو ماه پیش در کمیته سرمایه گذاری تامین سرمایه آرمان بررسی شده است.
 
خواجه نصیری گفت : قرار شد با لحاظ کردن معیارهای مشخص در ابتدای هر ماه، صندوق گنجینه برای صدور واحد های سرمایه گذاری در 10 صندوق سهام برتر اقدام کند.
 
به گفته خواجه نصیری، در حال حاضر میزان سرمایه گذاری در هر صندوق تا 10 درصد ارزش روز صندوق سرمایه پذیر و تا سقف یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم در آینده می‌تواند بازبینی شود.
 
در حال حاضر سقف 100 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده که در صورت کسب بازدهی مناسب ، این مبلغ نیز قابل افزایش خواهد بود. 
 
وی هدف تامین سرمایه آرمان از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت های تحلیلی بازار سرمایه و بهره مندی از رویکردهای متفاوت در سرمایه گذاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این رویکرد در آینده به توسعه فعالیت صندوق های سرمایه گذاری کمک کند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران