پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310773 تاریخ : 1396/09/20-12:27:28
,1,
دو طرح ساماندهی صندوق‌های خانوادگی و اندوخته بانوان در بانک قرض الحسنه مهر ایران رونمایی می‌شود

مرتضی اکبری:

دو طرح ساماندهی صندوق‌های خانوادگی و اندوخته بانوان در بانک قرض الحسنه مهر ایران رونمایی می‌شود

مرتضی اکبری گفت: تفاهم نامه‌ای با معاونت زنان ریاست جمهوری منعقد شده و 33 هزار نفر شناسایی شده‌اند و 100 میلیارد تومان برای این کار اختصاص داده شده و این مبلغ می‌چرخد و از محل اقساط مجدد پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران،  مرتضی‌ اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن بازدید از خبرگزاری ایلنا در خصوص دو طرح جدید این بانک اظهار داشت: امسال دو طرح جدید در دست اجرا داریم که اولین طرح در مورد ساماندهی اندوخته خانواده‌ها است که در قالب صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی مطرح است.

وی افزود: هر مبلغی‌ که در این صندوق‌ها موجود باشد معادل این مبلغ را بانک قرض الحسنه مهر ایران، به صندوق‌ها پرداخت می‌کند.

اکبری ادامه داد: در صورتی که 10 نفر در یک صندوق خانوادگی عضو باشند ماهانه یک مبلغی را به صورت آبونمان پرداخت می‌کنند و اگر به بانک ما مراجعه کنند معادل همان را در نظر می‌گیریم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: مدیریت صندوق و قرارداد بستن و وصول و پرداخت‌ها با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و نسبت به وجوهی که این افراد می‌آورند 2 درصد و نسبت به وجوهی که ما برایشان می‌پردازیم 4 درصد کارمزد حساب می‌شود و توان صندوق دو برابر می‌شود.

وی افزود: وام‌هایی که پرداخت می‌شود در طول ده ماه خواهد بود و مدیریت آن از نظر انتخاب افراد با خودشان است و لیست نهایی را به ما می‌دهند و ما بر اساس آن اقدام به پرداخت وام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دریافت کارمزد موجب عدم استقبال مردم از این طرح نخواهد شد؟، گفت: خیر، ما معتقدیم از این طرح استقبال خواهد شد ضمن آنکه برخی از صندوق‌های خانگی هم کارمزد دارند.

وی ادامه داد: طرح دوم، طرح اندوخته بانوان است که مربوط به زنان سرپرست خانوار می‌شود، در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با معاونت زنان ریاست جمهوری منعقد شده و 33 هزار نفر شناسایی شده‌اند و 100 میلیارد تومان برای این کار اختصاص داده شده و این مبلغ می‌چرخد و از محل باز پرداخت اقساط مجدد پرداخت می‌شود.

اکبری خاطر نشان کرد: به مبلغی که افراد به عنوان سپرده در بانک می‌گذارند، سه برابر آن پس از 3 ماه پرداخت می‌شود که تا هفته آینده این دو طرح اجرایی می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران