پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281274 تاریخ : 1396/04/17-15:30:32
,1,16,
دهکده ای مدرن با تمام امکانات در دل پایتخت

دهکده ای مدرن با تمام امکانات در دل پایتخت

مجموعه سرزمین ایرانیان دارای ویلاهای اقامتی ، زمین گلف ، پارک آبی، سوپر کارت، شهربازی ،شهر خودرو ،باغ بوتانیک، کورس اسب دوانی ، دهکده پرواز ، دهکده دانش و دهکده سلامت می باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، امروزه نیاز به یک منطقه ویژه گردشگری در شهر تهران بسیار احساس می شود اگر چه تهران خود زمانی به عنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا و به اصطلاح مسافر پذیر مطرح بود اما اکنون به واسطه رشد جمعیت از این عنوان فاصله گرفته است. کافیست تعطیلاتی چند روزه داشته باشیم تا عطش ساکنین تهران برای فرار از شلوغی پایتخت را ببینیم . در این میان دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان که از پروژه های در حال احداث گروه مالی گردشگری در تهران  به شمار می رود می تواند جذابیتی زاید الوصف برای گردشگران ایجاد کند.

سرزمین ایرانیان یک منطقه اقامتی  تجاری - تفریحی منحصربه‌فرد، با مساحتی معادل هزار و چهارصد هکتار می باشد که قرار است یک پایتخت جدید تفریحی و سکونتی در نزدیکی تهران باشد. در این شهر، به همت گروه مالی گردشگری و به لطف قابلیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، در آینده نزدیک به یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های گردشگری خاور میانه بدل خواهد شد.

گفتنی است سرزمین ایرانیان مقصد ویژه‌ای برای علاقمندان به رانندگی است و یکی از مجهزترین مجموعه‌های سوپر کارت (کارتینگ حرفه‌ای) جهان و اولین پیست مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک ایران، به علاوه 22 هکتار پیست آفرود در این مجموعه جای گرفته‌اند.

علاوه بر این مجموعه سرزمین ایرانیان دارای ویلاهای اقامتی ، زمین گلف ، پارک آبی، سوپر کارت، شهربازی ،شهر خودرو ،باغ بوتانیک، کورس اسب دوانی ، دهکده پرواز ، دهکده دانش و دهکده سلامت می باشد. همچنین این پروژه به گونه‌ای طراحی شده که دسترسی به 4 فرودگاه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) (7 کیلومتر) فرودگاه مهرآباد (30 کیلومتر) فرودگاه پیام (60 کیلومتر) فرودگاه اراک (200 کیلومتر) به سهولت امکان پذیر باشد .

علاوه بر این، دسترسی‌های مناسب جاده‌ای و ریلی نیز برای سرزمین ایرانیان در نظر گرفته‌شده‌است به طوریکه مجاورت با 4 آزادراه و جاده جاده قدیم تهران- ساوه آزاد راه تهران- ساوه آزاد راه تهران- قم کمربندی جنوب تهران و همچنین دسترسی ریلی راه آهن شمال به جنوب کشور ایستگاه قطار شهری (مترو پرند) از دیگر نقاط مثبت پروژه به شمار می رود.

دهکده گلف نیز در بخش اقامتی واقع شده است و مساحت آن حدود 320 هکتار است که 92 هکتار آن را زمین چمن گلف و حدود 3 هکتار را دریاچه های گلف تشکیل می دهند.  تعداد 1620 واحد ویلایی دوبلکس با نما و سبک مدرن در این دهکده موجود می باشد که متراژ قطعات زمین ویلاها بین 400 تا 2500 مترمربع بوده و متراژ بناها بین 160 تا 510 متر مربع  می باشد.

لازم به ذکر است سرزمین ایرانیان از نظر جغرافیایی در منطقه زرندیه واقع شده است که در 35 کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر شهر ساوه قرار گرفته است. .این منطقه از جمله مناطق خوش آب و هوای تهران به شمار می رود و به دلیل قرار داشتن در مسیر باد های شهریار همواره از هوای پاک بهره مند بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران