پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278266 تاریخ : 1396/01/14-17:30:55
,10028,
دشمن امروز ما دروغ ، تهمت و وعده های غیر واقعی است

دشمن امروز ما دروغ ، تهمت و وعده های غیر واقعی است

شهردار تهران با بیان اینکه دشمن امروز ما تنبلی، دوری از مردم، تجمل گرایی، بیکاری است گفت : امروز دشمنان ما کسانی هستند که با دروغ، تهمت و وعده های غیر واقعی جوانان و جامعه را سر کار بگذارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمدباقر قالیباف گفت : مردم باید  مسئولان را در مسند کار بیاورند تا در خدمت دغدغه های مردم باشند نه اینکه به دغدغه های احزاب، گروه ها و افراد فکر کنند.

وی افزود:  حضرت امام (ره)  همیشه حرف از پابرهنگان، کوخ نشینان، حاشیه نشینان و در بخش اقتصادی نیز حرف از تولید کنندگان و کسانی می زدند که در این کشور دنبال پیشرفت هستند اما آیا امروز واقعا دغدغه دولتمردان و عملکرد ما این است؟
شهردار تهران گفت : بدانید تا زمانی که شما تصمیم نگیرید و حق خودتان را مطالبه نکنید، اتفاقی نخواهد افتاد. برای گرفتن حق باید هزینه دهیم و این هزینه هم هزینه عزتمندی است چرا که ما با شهدا، امام شهدا و این ملت در 12 فروردین برای حرکت در چنین مسیری عهد کردیم.
وی گفت: به جوانان دهه هشتادی عرض می کنم همینطور که ما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم قرارهایمان در روز 12 فروردین به هم بخورد، شما هم اجازه ندهید این قرارها در بحران اجتماعی و اقتصادی کشور بر هم بخورد و این جامعه به سمتی برود که با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی فاصله بگیرد.
وی در پایان تاکید کرد: اولین وظیفه نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و دستیابی به رفاه اجتماعی است؛ دوم اینکه نظام اسلامی باید بتواند سعادت اخروی این مردم را برقرار کند که در سایه این رفاه اجتماعی بندگی خدا را انجام دهند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران