پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314657 تاریخ : 1396/11/09-10:13:17
,15,17,
دستگیری عوامل 871 سایت عرضه کالای تقلبی و قاچاق

دستگیری عوامل 871 سایت عرضه کالای تقلبی و قاچاق

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از دستگیری عوامل 871 سایت عرضه کالای تقلبی و قاچاق توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی‌اکبر پوراحمد نژاد  با اشاره به رصد فضای مجازی در موضوع مبارزه با عرضه کالای قاچاق اظهار کرد:‌ در حال حاضر بازار فروش کالا در فضای مجازی داغ است و این موضوع باعث شده تا برخی از قاچاقچیان کالا نیز برای عرضه این کالاها به این فضا متمایل شوند و در این میان بازار خوبی برای عرضه کالای تقلبی و قاچاق نیز فراهم شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: ما برای برخورد جدی با این قاچاقچیان بیش از هرچیز نیازمند همکاری مردم هستیم چراکه با وجود بستن سایت‌های متخلف و از دسترس خارج کردن آن‌ها، سایت جدیدی ایجاد می‌شود و این موضوع مبارزه در این حوزه را سخت کرده است.
وی با بیان اینکه تعامل خوبی میان پلیس فتا و مسئولان مبارزه با عرضه کالای قاچاق در فضای مجازی وجود دارد گفت: آمارهای موجود از شکایت‌های مردمی به سازمان صنعت و معدن نشان می‌دهد که 86 درصد این شکایت‌ها مربوط به تحویل کالای تقلبی و قاچاق پس از خرید در فضای مجازی است و این امر نشان دهنده اهمیت پرداختن به این موضوع و برخورد با سودجویان در فضای مجازی است.
پوراحمد نژاد ادامه داد: سال گذشته با همکاری پلیس فتا بیش از 4 هزار سایت عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی شناسایی و مسدود شد که با همکاری پلیس، عوامل 871 سایت در این بخش شناسایی و پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شدند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در پایان از مردم خواست تا با توجه به بازتر بودن فضا برای سودجویان در شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی و اهمیت سلامت در بسیاری از محصولات مورد نیاز، حتماً قبل از خرید محصولات در فضای مجازی، از معتبر بودن سایت‌های عرضه کننده اطمینان حاصل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران