پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307113 تاریخ : 1396/07/30-17:30:19
,2,
دستگیری سارق شعبه آستان اشرفیه با هوشیاری سرباز حراست بانک سپه

دستگیری سارق شعبه آستان اشرفیه با هوشیاری سرباز حراست بانک سپه

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از وقوع سرقت در یکی از بانک های این شهرستان توسط یک زوج خبر داد و گفت: متهمان دستگیر و به بازداشتگاه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سپه، سرهنگ منوچهر محبوبی فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه عصر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک زوج که به عنوان مشتری وارد یکی از شعب بانک سپه در شهرستان آستانه اشرفیه شده بودند، اقدام به دزدی از این بانک کردند.

 
وی درباره نحوه سرقت این زوج گفت: زن و مردی که به عنوان مشتری وارد شده بودند، هنگامی که کارمند پشت باجه برای انجام کاری باجه را ترک می کند، اقدام به سرقت 30 میلیون ریال پول نقد از پشت شیشه باجه کرده و به سرعت از بانک متواری شدند.
 
سرهنگ محبوبی ادامه داد: کارمند بانک که بلافاصله متوجه سرقت شده بود، با فریاد حراست بانک را مطلع کرده و سرباز مستقر در بانک نیز سارقان را تعقیب کرد تا در نهایت با تهدید به شلیک توسط سرباز، سارقان متوقف و دستگیر شدند.
 
وی اعلام کرد: پول ها به بانک پس داده شد و متهمان برای بازجویی های بیشتر به بازداشتگاه اعزام شدند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران