پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308679 تاریخ : 1396/08/22-16:58:03
,10028,
دستور ویژه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

دستور ویژه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان زلزله غرب کشور و طلب شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، با صدور دستوری به مدیران بیمه ای و درمانی استانهای غربی کشور بر لزوم تسریع خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر سید تقی نوربخش استفاده از ظرفیت مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مجروحان را اولین و مهمترین اولویت برای کاستن از آلام و مشکلات مردم مناطق زلزله زده دانسته است.

وی همچنین برقراری مستمری بازماندگان بیمه شدگان متوفی و همچنین برقراری کمک هزینه ایام بیماری برای حادثه دیدگان را از وظایف مهم واحدهای بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی برشمرده و دستور تسریع در انجام این تعهد سازمان تأمین اجتماعی در قبال ذی نفعان را صادر کرده است.

دکتر نوربخش همچنین بر لزوم سرکشی از کارگاههای آسیب دیده از زلزله و برقراری مقرری بیمه بیکاری برای واجدین شرایط  در این کارگاه ها تأکید کرده است.

لازم به ذکر است؛ دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی وقوع زلزله شامگاه 21 آبان، با صدور دستوری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بسیج امکانات و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را صادر کرد.

در این دستور تاکید شده است: همه خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی با فوریت نسبت به بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام نمایند و مساعی خود را برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده در دو استان ایلام و کرمانشاه و سایر استان های خسارت دیده به کار گیرند.

 
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران