پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267429 تاریخ : 1395/12/09-13:26:27
,17,
دستاوردهای برجام ادامه دارد؛ پیوستن ایران به یک شبکه استخدام بین‌المللی

دستاوردهای برجام ادامه دارد؛ پیوستن ایران به یک شبکه استخدام بین‌المللی

گشایش‌های برجام در بخش های مختلف اقتصادی کشور ادامه دارد به طوری که به تازگی جمهوری اسلامی ایران به شبکه استخدام بین‌المللی The Network پیوست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، با پیوستن کشورمان به این شبکه، از این پس همه شرکت‌های بین‌المللی قادر خواهند بود نیروهای متخصص مورد نیاز خود را از طریق نماینده ایران در این شبکه بیابند و استخدام کنند.

شرکت ایران‌تلنت که در حوزه استخدام آنلاین است، بعد از انجام مذاکرات طولانی، به طور انحصاری از طرف ایران صلاحیت لازم برای پیوستن به این شبکه را کسب کرد.
عضویت جمهوری اسلامی ایران در این شبکه، اشتغال متخصصان و نخبگان کشور را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد و با فراهم کردن زمینه استخدام متخصصان در شرکت‌های معتبر، از خروج سرمایه‌های انسانی از کشور جلوگیری خواهد کرد.

 The Network شامل 59 سایت استخدامی فعال در 130 کشور جهان است که بسیاری از شرکت‌های معتبر دنیا فرایند دشوار و پیچیده یافتن نیروی انسانی متخصص برای مجموعه خود را به شکلی ساده، از طریق آن انجام می‌دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران