پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352221 تاریخ : 1397/04/23-13:00:02
,10028,22,
درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی کلنگ زنی شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی کلنگ زنی شد

کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی در استان اردبیل با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،دکتر مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و سایر مقامات محلی همزمان با هفته تامین اجتماعی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در مراسم کلنگ زنی این درمانگاه که استاندار و نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر علی ربیعی اظهارداشت: در این پروژه 15میلیار تومان سرمایه گذاری می شود که شامل تجهیزات و امکانات تخصصی در این درمانگاه و بخشهای پاراکلینیک و آزمایشگاه و اتاقهای معاینات تخصصی است  و به بیمه شدگان تامین اجتماعی و عموم مراجعین خدمات ارائه می شود.

وی به 30هزار بیمه شده تامین اجتماعی درشهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: در گام اول تلاش می کنیم تا خدمات کیفی را به بیمه شدگان در بخش های مختلف ارائه کنیم و احداث این درمانگاه اسباب رضایت مردم منطقه و بیمه شدگان را بیشتر فراهم می آورد.
دکتر ربیعی مدت زمان اجرای این پروژه را 48 ماه اعلام کردو گفت: ما به صورت استاندارد پروژه هایمان را در 48 ماه اجرا می کنیم و این پروژه نیز در همان 48 ماه معین شده احداث و به بهره برداری خواهد رسید .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با احداث این ساختمان و انتقال درمانگاه تامین اجتماعی به این محل مشکلات این مرکز درمانی برطرف می شود و امکانات درمانی جدید از جمله دستگاه رادیولوژی به این مجموعه افزوده و امکان اشتغال 30 نفر نیروی انسانی جدید ایجاد خواهد شد.

همچنین دکتر نورالله زاده مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از وزیر با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید و با اهدای گل به بیماران بستری از آنها عیادت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران