پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312050 تاریخ : 1396/10/03-10:15:30
,4,
درخشش پاویون ایران در نمایشگاه برند 2017 جاده ابریشم در چین

درخشش پاویون ایران در نمایشگاه برند 2017 جاده ابریشم در چین

نمایشگاه برند 2017 چین توسط اتاق بازرگانی بین‌الملل و شورای توسعه روابط تجاری شانگهای در مرکز نمایشگاهی این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی دهقانی، رایزن بازرگانی ایران در چین، گفت: این نمایشگاه با حضور 26 کشور عضو جاده ابریشم و با هدف ارتقای همکاری‌های تجاری این کشورها برگزار گردید و کشورهای حاضر ضمن ارائه محصولات ویژه خود، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و فرهنگی و گردشگری خود را نیز معرفی کردند.

وی افزود: پاویون ایران در این نمایشگاه، که با برنامه‌ریزی دفتر رایزنی بازرگانی در شانگهای برپا شده بود، انواع فرش و تابلو فرش، انواع خشکبار، زعفران، صنایع دستی و جواهرات، جنبه های تاریخی و فرهنگی محصولات ایرانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران را در معرض بازدید عموم قرار داد.

دهقانی ابراز کرد: استقبال بالای بازدیدکنندگان چینی و فروش بالای محصولات ایرانی در این رویداد مورد تحسین مجریان و نمایندگان سایر کشورهای حاضر قرار گرفت و بنابر اظهار مسوولین برگزاری این دوره از نمایشگاه، پاویون ایران با نمایش محصولات متنوع و ارایه محصولات منحصربفرد خود بیشترین تعداد بازدیدکننده و مخاطب را به خود اختصاص داده و رتبه اول را در میان پاویون‌های ملی کسب کرد.

رایزن بازرگانی ایران با اشاره به اقبال رسانه‌ها به عملکرد تجاری پاویون ایران و محصولات ارایه شده گفت: موسیقی سنتی ایران، به عنوان کشور برگزیده، در روز افتتاحیه برای همگان به اجرا درآمد.

گفتنی است، 5 کشور منتخب از جمله ایران، کنفرانسی در خصوص معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری برگزار کردند. علاوه بر ایران کشورهای ژاپن، کره جنوبی ، فیلیپین، اندونزی ،تایلند، سریلانکا، روسیه قزاقستان، پاکستان، ترکیه، لهستان، چک، یونان و مجارستان نیز حضوری فعال داشته و محصولات فرهنگی و صنایع دستی، صنایع غذایی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و گردشگری کشور خود را به نمایش گذاشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران