پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263583 تاریخ : 1395/10/14-15:12:21
,10025,
درج اطلاعات بیمه های درمان تکمیلی بیمه ملت در اینترنت

درج اطلاعات بیمه های درمان تکمیلی بیمه ملت در اینترنت

وضعیت سوابق بیمه درمان تکمیلی بیمه شدگان تحت پوشش بیمه ملت در دسترس آنها قرار گرفت و قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، از این پس بیمه شدگان بیمه های درمان تکمیلی می توانند با مراجعه به اینترنت بیمه ملت،  از وضعیت سوابق بیمه درمان تکمیلی خود آگاه شوند.

در اینترنت بیمه ملت لیست محصولات بیمه ای خریداری شده توسط فرد نمایش داده می شود و در قسمت بیمه درمان تکمیلی برای افرادی که این بیمه نامه را تهیه کرده اند اطلاعاتی شامل اعتبار بیمه نامه، جزئیات معرفی نامه های دریافت شده، جزئیات کامل خسارتهای دریافتی به تفکیک تاریخ وقوع خسارت، تاریخ ثبت خسارت، شماره پرونده خسارت،  نوع هزینه، خسارت وارده، فرانشیز و خسارت قابل پرداخت، نوع حواله، تاریخ ثبت، شماره حواله، مبلغ حواله، وضیعت حواله و تاریخ پرداخت قابل مشاهده است.
گفتنی است، افراد برای ورود به اینترنت بیمه می بایست در سایت بیمه ملت به قسمت اینترنت بیمه مراجعه و با درج نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود شوند. افرادی که دارای کارت اعتباری بیمه ملت می باشند با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور کارت اعتباری خود وارد اینترنت بیمه می شوند. برای افراد فاقد کارت اعتباری و بیمه گذارانی که به تازگی بیمه نامه ای را از بیمه ملت تهیه کرده اند، نام کاربری و رمز عبور اینترنت بیمه در پیامک خوشامدگویی برای آنها ارسال می گردد در غیر اینصورت و در صورت نداشتن نام کاربری می توانید از گزینه "ثبت نام" استفاده نموده و با وارد کردن اط?عات خود امکان استفاده از اینترنت بیمه ملت را برای خود فراهم نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور می توانید از گزینه "رمز عبور را فراموش کرده ام" استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل راهنما مراجعه نمایید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران