پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350064 تاریخ : 1397/03/10-18:53:19
,15,12,
در نمایشگاه اینوتکس چه خبر است؟

گزارش

در نمایشگاه اینوتکس چه خبر است؟

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر بفرد در حوزه فناوری و نوآوری در منطقه است که هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود که صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده است و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان این نمایشگاه خواهند بود.

به گزارش بانک و صنعت، اینوتکس به صورت رسمی ‌از مهر 1383 (2004) فعالیت خود را آغاز کرد. اینوتکس بر این باوراست که می‌توان با ابزارهای نوآورانه به انسان‌ها و سازمان‌ها کمک کرد تا با آسودگی بیشتر، سرعت بالاتر و کارآیی بهتر فکر کنند، تصمیم بگیرند و فعالیت کنند.

اینوتکس یکی از بزرگترین نمایشگاههای تخصصی ایران است که بیش از هزار نفر در قالب کسب وکار در آن شرکت میکنند. 

موضوع اصلی این نمایشگاه را میتوان  «شهر هوشمند» عنوان کرد . این نمایشگاه با توجه ویژه به بحث مدیریت هوشمند انرژی، حمل ونقل هوشمند، اینترنت اشیا، زیر ساختهای هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و البته محیط و محل زندگی هوشمند طراحی شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه سالیانه همکاری، اشتراک گذاری، تبادل فناوری و سرمایه گزاری در بین شرکت‌های داخلی و خارجی است و با حضور دانشمندان ،صنعتگران ،صاحبان فناوری‌های نوین و بازرگانان برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری چه اتفاقی می‌افتد و چه کسانی حضور دارند؟

1- رقابت استارتاپی

دبیرخانه نمایشگاه رقابتی در روزهای 15 و 16 تیرماه را بین استارتاپ‌های ملی و بین المللی در زمینه «شهر هوشمند» با هدف سرمایه گذاری برگزار می‌کند.

 2- تجربه فناوری
دبیرخانه نمایشگاه با هماهنگی شرکت‌های مربوط زمینه را را برای تجربه تکنولوژی‌های روز دنیا فراهم آورده است. این رویداد در هر سه روز نمایشگاه برگزار می‌شود.

 3- رویدادهای تناظریابی
یکی از راه‌های اصلی افزایش شناخت شرکت‌های از یکدیگر برگزاری جلسات تناظریابی است. این جلسات در هر سه روز نمایشگاه برگزار می‌شود.

 4- ارائه فناوری

یکی دیگر از رویدادهای جنبی نمایشگاه اینوتکس 2018 که در همه روزهای نمایشگاه برگزار می‌شود، برگزاری نشست ارائه فناوری برای شرکت‌های حاضر به صورت ویژه و اختصاصی و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای آن شرکت و همچنین پیدا کردن مشتریان یا شرکای تجاری مناسب است. 

5- رویداد استیج
دعوت از افراد شناخته شده و تاثیرگذار بین المللی، سخنرانی‌های الهام بخش، رویداهای شگفت انگیز از جمله برنامه‌هایی است که بنا بر گفته سایت رسمی‌نمایشگاه برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

 6- دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت
کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی دی-هشت، دبیرخانه‌ای را برای تبادل و انتقال فناوری میان خود راه اندازی کرده اند که به D-8 TEEN معروف است و در تاریخ 14 تیر برگزار می‌شود.

 7- ششمین نشست انتقال فناوری بین بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی

با هدف کمک به ارتقای فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط و مبادله فناوری با کشور کره جنوبی در تاریخ 16 تیر برگزار می‌شود.

 8- نشست‌های رودررو
برقراری ارتباطات و گسترش شبکه‌های ارتباطی، تعامل با مشتریان و ذینفعان، گفتگو با شرکا و ... در تاریخ 16 تیر نشست‌های رو در رو برگزار خواهد شد.

اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشورها ، بیش از 4000 نفر متخصص و افراد تحصیل کرده و بازیگران مختلف اکوسیستم استارتاپی ، چندین هیأت تجاری از کشورهای خارجی ، همچنین چندین رویداد تجاری و ترویجی در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد که موجبات دسترسی تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات و صاحبین دانش فنی را به مشتریان و سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.

 

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر درحوزه فناوری و نوآوری در منطقه بوده که هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار می‌گردد.

هفتمین دوره این نمایشگاه (INOTEX 2018) از روز پنجشنبه 14 لغایت شنبه 16 تیرماه 97 در فضایی به مساحت 9000 مترمربع در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران