پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281536 تاریخ : 1396/04/22-13:06:30
,10028,
در مسیر توسعه کشور توجه بیشتر به کارگران ضروری است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان اصفهان:

در مسیر توسعه کشور توجه بیشتر به کارگران ضروری است

در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به مناسبت هفته تامین اجتماعی، به تشریح فعالیت های بیمه ای ودرمانی سازمان تامین اجتماعی پرداخته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران این سازمان منظور افتتاح و بازدید از طرح های سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان به این استان سفر کرده است، گفت: تامین اجتماعی استان اصفهان در دو بخش درمان و بیمه ای عملکرد مطلوبی داشته است.

دکتر علی ربیعی با اشاره به اینکه کشور در مسیر توسعه قرار دارد، عنوان کرد: در مسیر رشد و توسعه تعدادی به طبع جا خواهند ماند که بیشتر از افراد ضعیف و کارگر جامعه هستند پس توجه و رسیدگی به شرایط این قشر ضروری است.
وی ادامه داد: رسالت ما حذف نابرابری است .
دکتر ربیعی با بیان اینکه توانمند سازی قشر ضعیف از سطح خرد و پایین باید انجام گیرد، تصریح کرد: وظایف تامین اجتماعی در قالب نظریه ارائه خواهد شد و در نظام این سازمان در صورت هزینه های هنگفت اگر نظریه وجود نداشته باشد، کاری از پیش نخواهیم برد .
وی با اشاره به همبستگی کار و اشتغال با فقر خاطر نشان کرد: اولویت ما تقویت طرح اشتغال فراگیر است و11میلیون حاشیه نشین در کشور نیازمند ساماندهی بیمه ای هستند که در دستور کار قرار داده ایم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح تامین اجتماعی مهربان اشاره کرد و گفت: این طرح با نماد خوشرویی دنبال خواهد شد که تکریم ارباب رجوع که بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند را در پی خواهد داشت .
دکتر ربیعی از رونمایی کاراکارت بدون ضامن در ابعاد جدید برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: با تعاملات انجام شده توزیع این کارت ها برای بهبود اوضاع زندگی این قشر صورت خواهد پذیرفت.
وی تاکید کرد: در هفته تامین اجتماعی طرح سهیم کردن مستمری بگیران در سهام های سود آور اعلام خواهد شد و امیدواریم در سال آینده خبر از تعداد و روند پیشرفت این طرح ارائه دهیم.
دکترربیعی با بیان اینکه در دولت یازدهم به اندازه 30سال بیمارستان در سطح کشور ساخته شده است، خاطر نشان کرد :  سازمان تامین اجتماعی ،معاونت درمان را با اعتبار 8 هزار میلیارد تحویل گرفته است و در حال حاضر اعتبار این معاونت به 20هزار میلیارد رسیده است.


10درصد کارگران کشور در استان اصفهان هستند

استاندار اصفهان در این نشست با بیان اینکه اصفهان برخلاف تصور مسئولان جز استان های کم برخوردار از لحاظ امکانات است، افزود: این در حالی است که 10 درصد کارگران کشور در این استان قرار دارند .
رسول زرگر پور ظرفیت های استان اصفهان را بسیار مطلوب برای پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: بیش از 60 درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش این سازمان قرار دارد .
وی ادامه داد : بحث هتل هما و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی دو مقوله مهم هستند که در اولویت قرار دارند.
زرگر تصریح کرد: کلنگ زنی هتل هما صورت گرفت و مسائل فنی و دریافت پروانه عملی شده است و پیگیری لازم در جهت اجرایی شدن در دستور کار قرار داده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران