پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310620 تاریخ : 1396/09/18-15:25:34
,1,
در بیست و پنجمین همایش مدیران انجام شد

در بیست و پنجمین همایش مدیران انجام شد

تقدیر از فعالان موکب های اربعین بانک قوامین انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، از مدیران کل استانهای خوزستان ، ایلام ، کرمانشاه ، لرستان ، قم ، کردستان و همدان به نمایندگی از کارکنان این استانها  در بیست و پنجمین همایش معاونین و مدیران بانک قوامین با اهداء لوح تقدیر از طرف مدیر عامل بانک قوامین قدردانی شد.

بنابر این گزارش مرتضی زیاری با اعلام این خبر گفت: ستاد اربعین بانک قوامین با دستور مقام محترم مدیرعامل به منظور خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در 3 نقطه مرزی و 4 استان که در مسیر زائران اربعین بودند تشکیل و با برپایی موکب خدمات مختلف به زائران اربعین ارائه گردید.
رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین افزود در این موکب ها علاوه بر ارائه خدمات مالی و پولی با نصب دستگاه خودپرداز نسبت به اهداء آب معدنی - چای - خرما و ... از زائران حسینی پذیرایی شد.
مرتضی زیاری گفت: امسال با همکاری فرماندهان محترم انتظامی استانهای اعلام شده با حضور آمبولانس معاونت بهداشت و درمان انتظامی استانها به همراه یک پزشک و پزشک یار نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نیز در موکب های بانک قوامین اقدام گردید که جا دارد از همکاری صمیمانه ی فرماندهی محترم انتظامی استانهای اعلام شده و معاونت محترم بهداشت و درمان ناجا در همین جا تشکر ویژه ای داشته باشیم.
دبیر ستاد اربعین بانک قوامین از حضور داوطلبانه کارکنان بانک قوامین استانهای یاد شده در موکب های بانک به عنوان مصداق بارز عشق و علاقه و ارادت به درگاه اباعبدالله الحسین (ع) یاد کرد و گفت: با تدبیر قائم مقام محترم مدیرعامل که ریاست ستاد اربعین بانک را بر عهده داشتند امکان حضور کارکنان سراسر کشور در موکب های بانک فراهم و علاقمندان با اعلام آمادگی به موکب ها اعزام و به فعالیت در موکب ها پرداختند.
لازم به ذکر است بانک قوامین از زمان آغاز مراسم پیاده روی اربعین همه ساله در مرزهای چذابه _ شلمچه و مهران موکب های پذیرایی برپا و به زائران اربعین خدمت رسانی می نماید که امسال موکب های بانک در هفت استان و به تعداد 8 موکب فعال در حال ارائه خدمات بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران