پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279745 تاریخ : 1396/02/25-13:41:14
,10028,
در استان گلستان به اندازه همه ادوار توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی انجام شده است

دکتر نوربخش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان؛

در استان گلستان به اندازه همه ادوار توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی انجام شده است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گلستان با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در این دیدار توضیحاتی درباره مرکز درمانی افتتاح شده رامیان و توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس ارائه داد و گفت: درمانگاه رامیان از مدتها قبل در نوبت احداث قرار داشت و طرح توسعه بیمارستان سیرجان نیز تهیه شده و امروز در این سفر مراحل تجهیز قسمت های جدید آغاز می شود.

دکتر نوربخش با بیان اینکه در سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش اقدامات اصولی انجام شده است، گفت: در استان گلستان طی 8 سال اخیر به اندازه کل مراکز درمانی که از ابتدا وجود داشته است، مرکز جدید ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در استان گلستان سازمان تأمین اجتماعی درکل ادوار فعالیت 8 مرکز درمانی داشته است اما در این دوره 9 مرکز به اینها اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه اظهار داشت: اولویت سازمان تأمین اجتماعی بردن خدمات درمانی به مناطق محروم کشور است و در این سال ها همواره احداث و توسعه مراکز درمانی در مناطق محروم در اولویت سازمان قرار داشته است.

دکتر نوربخش گفت: در روزهای گذشته بیمارستان های تأمین اجتماعی در ایلام و اهواز افتتاح شده اند و همچنین در سال های اخیر بیمارستان های زابل، بیرجند، دزفول و آبادان افتتاح شده اند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی عبور از حاشیه ها و ایجاد آرامش در محیط فعالیت سازمان را از مهمترین اولویت های خود بر شمر و افزود: وظیفه اصلی سازمان تأمین اجتماعی تولید امنیت اجتماعی است و این سازمان بزرگ با پاکدستی و بدون حاشیه به فعالیت پرداخته است.

دکتر نوربخش در ادامه به بیان توضیحاتی درباره حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزاد شهر پرداخت و گفت: در حادثه معدن سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای حادثه در کنار کارگران بوده است و همه کارگران این معدن تحت پوشش هستند و خدمات سازمان به آنان ارائه می شود. در آزادشهر زمینی برای احداث مرکز درمانی از قبل اختصاص یافته بود که با توجه به طی شدن مراحل قانونی، احداث این مرکز از 2 ماه آینده آغاز می شود.

آیت الله نور مفیدی نیز در این دیدار از خدمات سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: در مناطق مرزی استان گلستان نیازمند توسعه خدمات درمانی هستیم و با وجود اقدامات خوبی که در این باره صورت گرفته هنوز بایستی برای افزایش خدمات اقدامات جدی صورت گیرد.

گزارش تصویری سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان گلستان:



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران