پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316722 تاریخ : 1396/12/16-14:55:56
,10033,
دانش آموزان محیط بان و حافظ طبیعت باشند

دانش آموزان محیط بان و حافظ طبیعت باشند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: دانش آموزان باید در جمع خانواده و دوستان خود، محیط بان و حافظ طبیعت باشند و در کنار تلاش برای توسعه علم و دانش، در یادگیری مباحث محیط زیست نیز کوشا باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری با فرمانده انتظامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مؤثر نیروهای انتظامی با مأموران یگان در برخورد قاطع با متخلفان محیط زیست، خواستار تداوم این همکاری ها شد.

غلامعباس غلام‌زاده فرمانده انتظامی استان چهارمحال و  بختیاری نیز در این دیدار بر ضرورت استمرار پشتیبانی نیروی انتظامی از مأموران اجرایی محیط زیست در انجام وظایفشان تأکید کرد.

 دانش آموزان باید در جمع خانواده و دوستان خود، محیط بان و حافظ طبیعت باشند

همچنین، محبت خانی در ادامه سفر خود به چهارمحال و  بختیاری با حضور در یکی از مدارس منتخب شهرستان شهرکرد، پس از غرس نهال، خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: دانش آموزان باید در جمع خانواده و دوستان خود، محیط بان و حافظ طبیعت باشند و در کنار تلاش برای توسعه علم و دانش، در یادگیری مباحث محیط زیست نیز کوشا باشند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سفر خود به همراه مدیرکل و جمعی از محیط بانان استان، پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ضمن ارائه گزارشی از نقش روحانیت در شکل گیری فرهنگ جامعه، گفت: آموزش عمومی، تنویر افکار عمومی و گسترش فرهنگ زیست محیطی از طریق مراسمات دینی بسیار اثرگذار است.

به رغم وجود 8 هزار و 500 پست سازمانی محیط بانی در سازمان، تنها 2 هزار و 800 نفر در این پست مشغول به فعالیت هستند

وی همچنین طی نشستی صمیمانه با محیط بانان استان، گفت: نیروهای محیط بان در سخت ترین شرایط، عملیاتی ترین کارها را انجام می دهند و سرانگشتان اجرایی سازمان حفاظت محیط زیست هستند.

محبت خانی ادامه داد: به رغم وجود 8 هزار و 500 پست سازمانی محیط بانی در سازمان حفاظت محیط زیست، هم اینک تنها 2 هزار و 800 نفر در این پست مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ضمن یادآوری این موضوع که در دنیا به ازای یک هزار هکتار، یک محیط بان فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در ایران، هر محیط بان به طور تقریبی حافظ 12هزار و 500 هکتار است و همین امر بیانگر سختی کار بالای محیط بانان است.

وی افزود: به منظور افزایش توان یگان حفاظت سازمان محیط زیست، درصدد بکارگیری نیروهای جدید محیط بانی و کارشناسی در کشور است.

بنابراین گزارش، در ادامه، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز  با ارائه گزارشی، عملکرد حفاظت محیط زیست استان در بخش های طبیعی، حفاظت و مناطق تحت مدیریت را تبیین کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران