پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266926 تاریخ : 1395/11/30-09:25:12
,10028,
داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکز خرید هستند

داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکز خرید هستند

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اصالت این محصولات حتما از سازمان مربوطه استعلام شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان غذا و دارو، دکتر مصطفی اسماعیلی تاکید کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی حتما باید برچسب اصالت داشته باشند و بعد از خرید می توان برای اطمینان از اصل بودن محصول، کد الصاق شده روی برچسب اصالت را به شماره پیامک درج شده روی برچسب، پیامک کرد تا از اصل بودن محصولات اطمینان خاطر داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی -که در روزهای پایانی سال و نزدیک عید نوروز خرید آنها بیشتر می شود-، داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکز خرید هستند. همچنین مراکز معتبر و فروشگاه های دارای مجوز از وزارت بهداشت و اصناف نیز برای خرید اینگونه محصولات توصیه می شوند.
وی به مردم توصیه کرد که به هیچوجه از دستفروش ها و متروها لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه و خرید نکنند.
اسماعیلی گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی نباید در زیر نور خورشید قرار گیرد بلکه این محصولات باید در مغازه ها و فروشگاه ها در دمای مناسب نگهداری و فروخته شوند.
وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا محصول قاچاق آرایشی بهداشتی می توانند آن را با شماره 66405569-021 روابط عمومی سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا برخورد های لازم با آن صورت گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران