پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376020 تاریخ : 1397/06/15-16:00:51
,10033,22,
خط تولید موتورهای مغناطیس دائم در اصفهان راه اندازی شد

با حضور کلانتری؛

خط تولید موتورهای مغناطیس دائم در اصفهان راه اندازی شد

خط تولید موتورهای پیشرفته الکتریکی مغناطیس دائم روز پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار اصفهان و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شاهین شهر راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، این خط تولید مکانیزه که در مرکز صنایع دریایی شهید قربانی ایجاد شده مشتمل بر سه محصول موتور مغناطیس دائم موتورسیکلت، موتور مغناطیسی دائم دوچرخه برقی و موتور مغناطیس دائم کولرهای آبی است و در صورت توسعه کامل این خط تولید، یکهزار و 600 شغل بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

همچنین با تولید و جایگزینی موتورهای برقی مغناطیس دائم ملی به جای موتورهای وارداتی در صنعت نفت، فولاد، حمل و نقل ریلی و جاده ای و مصارف مختلف بازار، از خروج میزان قابل توجهی ارز جلوگیری می شود.
موتور مغناطیس دائم موتورسیکلت برقی به عنوان یکی از محصولات این مجموعه در راستای حفظ محیط زیست به کاهش گازهای گلخانه ای کمک می کند و نسبت به موتورهای معمولی از بازده بیشتری برخوردار است، همچنین در مقایسه با موتورهای بنزینی 20 درصد صرفه جویی دارد.
در این نوع موتور از باطری خشک استفاده می شود و برای موتورسیکلت، سرعتی حدود 72 کیلومتر در ساعت را ایجاد می کند.
کاربرد دیگر موتور مغناطیسی دائم برای دوچرخه های برقی است که بوسیله آن، دوچرخه سوار می تواند با سرعت 25 کیلومتر در ساعت مسافتی در حدود 24 کیلومتر را طی کند. این نوع دوچرخه برقی 28 کیلوگرم وزن دارد و در آن از باتری خشک و کنترل کننده استفاده شده است.
همچنین موتور مغناطیس دائم کولرهای آبی از دیگر تولیدات این خط تولید است که قابلیت کنترل از راه دور از صفر تا حداکثر سرعت از ویژگی های این موتور می باشد.
این نوع موتور ضمن افزایش راندمان، سرو صدای کمتری دارد و توان آن نیز 380 وات با بازده 80 درصدی اعلام شده است.
ظرفیت خط تولید یاد شده برای ساخت موتور مغناطیس دائم کولرهای آبی 18 هزار موتور در سال است که با توسعه آن در آینده ای نزدیک این تعداد به 40 هزار موتور در سال افزایش خواهد یافت.
کاهش آلاینده ها و حفظ محیط زیست، صرفه جویی در مصرف انرژی، بهره وری بالا ، عمر طولانی ، حجم وزن کم ، کنترل سرعت آسان ، تعمیرات بسیار کم و قابلیت استفاده در محیط های با شرایط سخت از مزایای این موتور پیشرفته الکتریکی مغناطیس دائم است.
موتورهای پیشرفته الکتریکی مغناطیس دائم در حمل و نقل خودرو برقی، موتورسیکلت و دوچرخه برقی، نفت ، گاز و پتروشیمی، لوازم خانگی، نیروگاهی، دریایی و کارخانجات و صنایع کاربرد دارد.
شهرستان شاهین شهر و میمه با افزون بر 200 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری شمال مرکز اصفهان قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران