پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327561 تاریخ : 1397/01/18-12:28:44
,16,17,10028,
خریدکالا یک فرآیند اقناعی

کردونی مشاور وزیر کار؛

خریدکالا یک فرآیند اقناعی

پذیرش یک کالا یک فر آیند کاملا اقناعی است و با دستور نمی توان از کالای ایرانی حمایت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ مصرف کننده اگر قصد پذیرفتن کالایی را داشته باشد در ابتدا ریسک و نفع آن، تجربه قبلی خود از استفاده کالا و در برخی موارد هنجارهای اجتماعی و اگر در مناطق خاصی باشد تاثیر گزاری منطقه ای آن را در نظر می گیرد.

و آن چه در صحبت های رهبری مشهود بود این بود که مردم هر کالایی را نخرند و به مسئولین توصیه کردند کالاها را مطابق با میل و سلیقه مردم بسازند و به روز باشند.

همچنین باید توجه داشته باشیم خرید یک کالا فرآیندی کاملا اقناعی و اجتماعی است. پذیرش یک کالا به ذهنیت ما برمی گردد و نمیتوان با دستور یک مصرف کننده را اقناع به خرید کرد و شهروند باید به این باور برسد که خرید کالای ایرانی به نفع خود و کشور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران