پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351458 تاریخ : 1397/04/06-12:16:32
,17,7,6,
خرید بیش از 38 هزار و 250 سکه توسط جوان 31 ساله

خرید بیش از 38 هزار و 250 سکه توسط جوان 31 ساله

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: نفر اول خریدار سکه که بیش از 38 هزار و 250 سکه خریداری کرده یک جوان 31 ساله است که برای این تعداد سکه رقمی معادل 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، قاضی ناصر سراج روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره نابسامانی‌های بازار ارز و سکه اظهارداشت: مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما در رابطه با فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و محدودیت‌هایی را درنظربگیریم که هرکسی پول دارد، نتواند وارد بازار شود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.
وی با طرح این پرسش که کدام کشور قوی اینگونه عمل می کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض قرار می‌دهد، ابراز امیدواری کرد با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل اقتصادی و جلسات بین رؤسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب عملی شود.
سراج با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، اظهار داشت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره نتیجه بازدید از شرکت ایران خودرو و احتمال احتکار از سوی این شرکت تصریح کرد: احتمال احتکار همچنان در حال بررسی است اما نتیجه بازدید ما این بود که فردای روز بازدید سرزده ما از ایران خودرو، قیمت خودروهای داخلی 40 تا 50 میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.
وی ادامه داد: وزارت صنعت طی ابلاغیه‌ای اعلام کرد که ورود ماشین‌های خارجی ممنوع شده است و این موضوع تأثیر منفی بر بازار داخلی گذاشت.
سراج گفت: ما از رسانه و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن 136 یا سایت سازمان بازرسی ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران