پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250010 تاریخ : 1395/09/07-14:04:56
,6,
خدمت‌گزاران ایساکو همپای کاروان اربعین حسینی

خدمت‌گزاران ایساکو همپای کاروان اربعین حسینی

نمایندگی‌های مجاز منتخب ایران‌خودرو به همراه اکیپ‌های امدادی در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به کشور عراق، در طرح خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات به صورت شبانه‌روزی از 26 آبان تا سوم آذر ماه به خدمت رسانی پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، گفت: با پیش‌بینی افزایش تعداد زائران نسبت به سال گذشته، برنامه‌ریزی لازم جهت ارائه خدمات مناسب انجام شد و همکاران ما در شرکت ایساکو با شوق خدمت‌رسانی به عاشقان حضرت اباعبداله (ع) در بیش از 200 حوزه خدماتی شامل نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها، اکیپ های امداد و تعمیرگاه صحرایی امکانات مناسبی برای ارائه خدمات مورد نیاز فراهم آوردند.

 سیدرضا حسینی گفت: بیشترین علل مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها و تماس با اکیپ های امداد خودرو ایران مفقود شدن سوئیچ، خالی شدن باطری و مشکلات برقی خودرو بوده است و تا پایان روز سوم آذر بیش از 6700 خودرو از خدمات طرح بهره‌مند شدند.

 وی افزود: در طول برگزاری این طرح 3670 خدمت توسط نمایندگی‌های مجاز منتخب و 2860 خدمت توسط ناوگان امداد سیار صورت گرفت. همچنین حدود 200 خدمت به دارندگان محصولات غیر ایران خودرویی ارائه شد و در مجموع بیش از 500 مورد حمل خودرو به‌صورت رایگان انجام گرفت.

 گفتنی است در سال گذشته 2500 خودرو طی طرح به نمایندگی‌های منتخب ما مراجعه داشته‌‌اند که این رقم نشان از افزایش چشمگیر زوار حسینی در سال جاری دارد که خوشبختانه همکاران شرکت ایساکو با پیش‌بینی این موضوع توانستند پوشش مناسبی در خدمت‌رسانی به هموطنان داشته باشند به این امید که با جلب رضایت مشتاقان دیدار، سهمی هر چند اندک از اجر معنوی این سفر را از آن خود کنند.

 وی در خصوص اقدامات جدید و خاص این طرح به حضور 5 اکیپ صحرایی به همراه 5 خودروی امداد در داخل خاک عراق و مسیرهای منتهی به شهرهای نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: خدماتی همچون چادرهای صحرایی تعمیرگاهی، اینترنت رایگان، کانکس‌های مجهز و … نیز برای اولین بار در این طرح مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 حسینی ادامه داد: همکاران دفتر منطقه‌ای اهواز و همدان جهت نظارت و همکاری با نمایندگی‌های مذکور در محورهای منتهی به مهران، چذابه و خرمشهر مستقر و در خدمت زایرین بودند.

 وی همچنین گفت: طرح ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات نیز همچون سایر طرح‌های خاص شرکت ایساکو، دارای سه فاز برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی بوده است و در حال حاضر با پایان گرفتن مرحله اجرا، وارد حوزه ارزیابی شده‌ایم تا با مشخص شدن نقاط قابل بهبود این طرح، در سال آینده خدمات رشد یافته‌تری را به هموطنان عزیز ارائه کنیم.

 مدیر عامل ایساکو در پایان اظهار کرد: طرح‌‌های ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت‌رسانی برتر، انجام وظیفه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان اجرایی می‌شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران