پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376030 تاریخ : 1397/06/16-16:52:40
,15,
خدمت جدید پست به ناشرین و اصحاب جراید

خدمت جدید پست به ناشرین و اصحاب جراید

با هدف پاسخگویی به نیاز ناشرین، اصحاب جراید و مطبوعات، فرآیندهای اجرایی و عملیاتی سرویس عادی با توزیع گواهی شده، با استفاده از ظرفیت سامانه های الکترونیکی شبکه طراحی و آماده بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، با اشاره به توجه ویژه این شرکت در راستای برآورده ساختن نیازهای جدید مشتریان حوزه های فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات پستی با نرخ مخفف به این حوزه، به بیان اقدامات اجرایی صورت گرفته در این خصوص پرداخت.

احمدی با اشاره به شرایط حاکم بر مطبوعات و افزایش هزینه های این حوزه به خصوص هزینه های توزیع، به بیان اقداماتی از قبیل تخصصی نمودن و ایجاد گروه های تخصصی مشتریان کتب، نشریات و مجلات و ارائه سرویس با قابلیت اطمینان و کیفیت مطلوب از طریق پست پرداخت و آن را راهکاری برای بهره وری بیشتر در این حوزه دانست.

وی در تشریح نحوه بهره مندی اصحاب جراید و مطبوعات از این بستر ارزان و امن، با اشاره به اجرای آزمایشی این سرویس در استان تهران، انعقاد قرارداد با متقاضیان از طریق مراجعه به مناطق پستی تهران و اختصاص بستر الکترونیکی مطبوعات را لازمه اجرای سرویس یاد شده عنوان کرد.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل افزود: بمنظور سهولت و تسریع در امور، یک پنل مدیریتی به اداره کل مطبوعات داخله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده شده که نسبت به تایید متقاضی بصورت الکترونیکی اقدام و پس از آن، نشریه مربوط می تواند نسبت به ثبت مشترکین و متقاضیان دریافت محصولات خود اقدام نماید.

احمدی اخذ کد رهگیری الکترونیکی از سیستم و تسهیل در فرآیند آماده سازی این مرسولات را از مزایای دیگر سرویس مذکور برشمرد و گفت: ادارات کل پست استانها نیز می توانند از طریق اداره کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست نسبت به اجرای این سرویس در استان خود اقدام نمایند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 402
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران