پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304578 تاریخ : 1396/06/29-14:54:28
,10028,
خدمت به بازنشستگان مایه افتخار است

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ:

خدمت به بازنشستگان مایه افتخار است

بازنشستگان و سالمندان گنجینه‌های خرد و تجربه و راهنمای امین و صادق برای جوانان هستند و خدمت بی‌منت به این عزیزان نه تنها یک ماموریت سازمانی؛ بلکه مایه افتخار مدیران و کارکنان در تامین اجتماعی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در جمع اعضای کانون بازنشستگان کارکنان سازمان تامین اجتماعی سخن می‌گفت، افزود: بازنشستگان و سالمندان انسان‌های شریف، متعهد و تلاشگر هستند که در کمال صداقت و پاکی بهترین سال‌های عمر خود را در راه آبادانی و سازندگی کشور عزیزمان ایران طی نمودند. ما سعادت، سازندگی، پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی را مدیون دسترنج این عزیزان هستیم.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ عمده‌ترین مشکلات سالمندان را دغدغه‌های اقتصادی، معیشتی، درمانی، کمبود آسایشگاه‌های توانبخشی، تکریم و عدم استفاده صحیح از تجربه و دانش آنها دانست.

حیدری نقش خانواده در تکریم از سالمندان را یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر هر جامعه‌ای دانست و افزود: هرچه توجه و تکریم به بازنشستگان و سالمندان در خانواده‌ها بیشتر باشد، سطح آسیب‌پذیری آنها به لحاظ روحی- روانی و جسمی کاهش می‌یابد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به جمعیت سالمندان کشور گفت: بیش از 6 میلیون نفر از جمعیت کل کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند.

حیدری افزایش جمعیت سالمندان را در سال‌های آینده یک هشدار برای مسئولان و مدیران کشور دانست و گفت: اگر دغدغه‌های سالمندان در آینده مورد توجه قرار نگیرد؛ با چالش‌های گسترده‌ای روبه‌رو خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایران در آستانه ورود به جمعیت سالمند است و در کمتر از 10 سال آینده یعنی تا سال 1405 تعداد جمعیت سالمندان از 5 میلیون و 200 هزار نفر به 10 میلیون نفر خواهد رسید.

حیدری برنامه‌ریزی و تهیه نمودن زیرساخت‌های لازم از قبیل گسترش امکانات ورزشی، تفریحی، مراکز درمانی، توانبخشی و توجه به دغدغه‌های معیشتی را از اهم اقدامات دانست.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از پرداخت‌ کلیه مطالبات سازمان تامین اجتماعی نسبت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: به طور میانگین هر ماه بیش از 4 میلیارد و 337 میلیون تومان به مستمری‌بگیران، بازنشستگان و ازکارافتادگان پرداخت می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 485
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران