پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315218 تاریخ : 1396/11/21-08:24:02
,2,
خدمات پست بانک در روستاها بسیار مهم و تاثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

خدمات پست بانک در روستاها بسیار مهم و تاثیرگذار است

حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد درنشست با مدیران حوزه ICT استان گفت: با توجه به شرایط استان باید خدمت رسانی در مناطق محروم گسترش و توسعه یابد و در این زمینه عملکرد دستگاه های خدمت رسان مانند پست بانک که وظیفه گسترش خدمات بانکی در روستاها را بر عهده دارد بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وی افزود: همه سازمان ها می بایست با ارائه گزارش های واقعی که در جامعه محسوس باشد، مردم را در جریان امور قرار داده و ضمن ایجاد روحیه امیدواری و نشاط در مردم موجب افزایش حمایت مردم به دولت شوند.

حجت الاسلام نکونام افزود: با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، زحمات و خدمات سازمان ها در مناطق محروم بارز و قابل تقدیر است و البته با توجه به شرایط استان باید خدمت رسانی در مناطق محروم گسترش و توسعه یابد.
وی جایگاه مجموعه ICT را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: می بایست علاوه بر تقویت زیرساخت های ارتباطی در تقویت دولت الکترونیک نیز بیش از پیش فعالیت نموده و در کنار افزایش دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی، باید در زمینه تقویت فرهنگ استفاده و بسط اطلاعات صحیح و سالم در فضای مجازی تلاش مضاعف نماییم.
همچنین در این نشست بهنام یزدانی مدیرشعب پست بانک استان و مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت، مخابرات و پست گزارشی از خدمات و دستاوردهای دستگاه های زیرمجموعه خود را ارائه نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران