پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351050 تاریخ : 1397/03/30-16:47:46
,15,
خدمات شبکه دولت در دفاتر پستی ارائه می شود

خدمات شبکه دولت در دفاتر پستی ارائه می شود

معاون وزیر ارتباطات گفت: با عملیاتی شدن سامانه خدمات شبکه دولت در دفاتر پستی، راه های ارتباطی مردم با دولت کوتاه می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست، در جلسه ای که روز جاری با حضور مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و مهندس ملکی تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری تشکیل شد، دو طرف در خصوص اجرائی شدن سیستم اتوماسیون اداری شبکه دولت و ارائه خدمت در دفاتر پستی و خدمات ارتباطی توافق نمودند.

در این جلسه مهندس نعمتی با اشاره به زیرساخت های فناوری موجود در شبکه پستی کشور گفت: طی سال های گذشته تاکنون پست سرمایه گذاری خوبی در زمینه تامین و توسعه زیرساخت های فناوری انجام داده به طوری که هم اکنون از این لحاظ نسبت به بسیاری از سازمان های خدمات رسان کشور جایگاه ممتازی دارد.

وی سپس به خدماتی که بر بستر فناوری اطلاعات و از درگاه پست ارائه می شود گفت: پست ایران در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی و ارتقاء سلامت اداری گام های مثبتی برداشته و مردم می توانند از طریق اینترانت یا شبکه داخلی به بسیاری از خدمات بدون مراجعه حضوری دسترسی یابند.

رئیس هیئت مدیره در ادامه افزود: پست با اجرای دو پروژه جی نف و سیماک که از جمله پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است، در راستای سیاست های دولت الکترونیک حرکت کرده و به عنوان سازمان پیشرو در این حوزه عمل نموده است.

در ادامه مهندس ملکی تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری ضمن استقبال از خدمات الکترونیکی پست گفت: پست به لحاظ ارائه سرویس های الکترونیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد که نیاز به معرفی دارد.

وی در خصوص عملیاتی شدن سیستم اتوماسیون اداری دولت در دفاتر پستی نیز گفت: با توجه به اعلام آمادگی پست در زمینه زیرساخت های فناوری، از این پس نامه های اداری می تواند به صورت سیستماتیک رهگیری و فرستنده و گیرنده از وضعیت نامه اطلاع یابند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری سپس به ظرفیت های موجود در پست اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه هایی نظیر EPOST و ایمیل پستی می تواند در دسترسی مردم به خدمات دولت تحول ایجاد کند.

در این جلسه معاونین فناوری و فنی و بازرگانی مدیرعامل و همچنین چند تن از مدیران حوزه فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در خصوص همکاری های بیشتر مطالبی بیان کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران