پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280437 تاریخ : 1396/03/20-14:25:02
,1,10028,
خدمات این بانک سطح وسیعی از نیازمندان جامعه را پوشش می دهد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

خدمات این بانک سطح وسیعی از نیازمندان جامعه را پوشش می دهد

رتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: خدمات این بانک در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد کمتر از 4 درصد و با هدف حمایت و پوشش نیازمندان واقعی جامعه و تامین مالی خرد در حوزه های مختلف طراحی و ارائه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری با اشاره به عملکرد 9 ساله بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: در طول این مدت بالغ بر 2 میلیون و ششصد هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه اعطا شده است که بالغ به یک میلیون و نهصد هزار فقره آن مربوط به دوران دولت یازدهم می باشد.

وی افزود: در این 9 سال، نزدیک به 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که تنها در سال 95 بالغ بر 4500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به 510 هزار نفر از اقشار نیازمند جامعه اعطا شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطر نشان کرد: پوشش افراد نیازمند از محل پرداخت تسهیلات خرد و با کارمزد کمتر از 4 درصد از وظایف این بانک به شمار می آید و تلاش می کنیم تا با اهتمام هرچه تمام تر مسئولیت های محوله را به شکل مطلوب و ارزنده انجام دهیم.

وی ضمن تاکید به عملکرد مناسب و ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران در دولت یازدهم تصریح کرد: هرچند مقیاس این بانک نسبت به برخی از بانک های شبکه بانکی کشور کوچک می باشد اما در خصوص دامنه پوشش خدمات بسیار عالی عمل نموده است.

اکبری در رابطه با عملکرد مناسب شعب این بانک در حوزه بهداشت اعتباری و پایین بودن میزان مطالبات گفت: میزان مطالبات این بانک نزدیک به یک درصد می باشد که حتی نسبت به استاندارهای جهانی نیز از وضعیت بهتری برخوردار است.

وی اضافه کرد: این آمار عملکرد در حوزه مطالبات به هیچ وجه تسهیلات تمدیدی یا استمهال شده نیست.این بانک هیچ تسهیلاتی را استمهال نکرده و این میزان مطالبات نیز مربوط به عدم پرداخت سه یا چهار قسط مشتریان می باشد که معمولا خود آنان پس از مدتی به باز پرداخت اقساط معوق مبادرت می ورزند.

مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک مجموعه کاملا اجتماعی است و با آحاد مردم جامعه سر و کار دارد و خدمات و سبد محصولات این بانک به نحوی طراحی شده که پاسخگوی تامین مایحتاج نیازمندان واقعی در زمینه های کارآفرینی، اشتغالزایی، ازدواج جوانان، درمان بیماری و.... باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران