پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267300 تاریخ : 1395/12/05-13:24:37
,10025,
خبرهای خوش گردهمایی سالانه بیمه توسعه

خبرهای خوش گردهمایی سالانه بیمه توسعه

گردهمایی سالانه بیمه توسعه همراه با خبرهای مثبتی از روند پرداخت خسارت زیاندیدگان و آینده شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه توسعه، گردهمایی سالانه بیمه توسعه با  حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و کلیه  پرسنل این شرکت، روز پنجشنبه 5 اسفند 13955 برگزار گردید.

در این مراسم واحد های مختلف شرکت ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 95 در حوزه پرداخت خسارتها، نسبت به تسهیل این امور نیز راهکارهای اجرایی را بررسی کردند.

در ادامه احمد دارابی عضو هیئت مدیره بیمه توسعه با یادآوری این موضوع که این شرکت از سال 92 تاکنون با بحران روبرو بود تصریح کرد: اگر شرکت های  دیگر جای این شرکت بودند خیلی  زود بسته می شدند ولی ما با ایمان، امید و اتکا به نیروهای خود، این دوران سخت و بحرانی را پشت سر گذاشتیم.

سپس مدیر عامل شرکت، دکتر سعید افشاری با بیان این مطلب که فشار در بیمه توسعه به قدری بالا گرفته بود که هرگونه فرصت اقدام را از شرکت گرفته بود اما با همکاری نهاد ناظر  و همکاری بیمه ایران، قریب به 700 میلیارد تومان از محل منابع و دارایی های شرکت  خسارت پرداخت شد.
مدیر عامل شرکت بیمه توسعه افزود:به لحاظ صرفه جویی و مدیریت  منابع شرکت، دستور کار کوچک سازی و چابک سازی پرسنل صف با یک مدیریت جهادی را در دستور کار قرار داد به طوری که تمام پرونده ها از استان جمع آوری  و یک جا تجمیع و  مورد بازنگری قرار گرفت تا اقدامات موثری صورت بگیرد.
وی درباره پرداختی های خسارتی این شرکت توضیح داد: نزدیک به 700 میلیارد خسارت پرداخت شده است. در تمام رشته ها  تلاش شده  تا خسارت ها پرداخت شود و مابقی در دستور کار قرار گرفته است که در سال آینده پرداخت خواهد شد.
افشاری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این نکته که در دیماه 92 فعالیت شرکت به حالت تعلیق درآمد و اولین اقدام با برداشتن یا رفع تعلیق است  افزود: در طول یکسال گذشته و با همت رئیس کل بیمه مرکزی یک آرامش مثال زدنی در شرکت حکم فرما شد، البته به دلیل اینکه شرکت هم دنباله روی بیمه مرکزی بود گام به گام پیش رفته و امروز با کمک و همکاری رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس صندوق تامین خسارت بدنی و شرکت بیمه ایران حدود 80 درصد موضوعات مربوط به شرکت حل و فصل شده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه توسعه، مدیر عامل بیمه توسعه با ابراز  خوشبینی از  برداشته شدن تعلیق ها  گفت: ما تلاش داریم که در ساختار شرکت بازنگری کنیم و ساختار آن را مجددا ساماندهی کنیم.و برای جبران افکار عمومی هم برنامه هایی در دستور کار داریم.
افشاری در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از چه محلی خسارت زیان دیدگان را پرداخت کرده اید تصریح کرد:کلیه پرداخت هایی که تاکنون توسط بیمه ایران صورت گرفته است از محل دارایی ها بیمه توسعه و  سهامداران این شرکت بوده است.

وی با اعلام این که بیمه توسعه بعد از برداشتن تعلیق افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد گفت: اگر دارایی های شرکت کفاف بدهی ها را نمی داد قطعا ما را ورشکست اعلام می کردند اما ما با استفاده از دارایی های شرکت خسارت ها را پوشش دادیم.

همچنین در این مراسم یک مورد خسارت مربوط به حادثه پلاسکو که دارای بیمه نامه  بیمه توسعه بود پرداخت گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران