پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280347 تاریخ : 1396/03/17-14:06:45
,2,
«خاتونی» به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران معارفه شد

«خاتونی» به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران معارفه شد

مسعود خاتونی که به تازگی با تصویب مجمع عمومی بانک ها و با حکم دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شده است، امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک معارفه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با تقدیر از خدمات سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو پیشین هیات مدیره بانک، تاکید کرد: ایشان خدمات مهمی را در حوزه فناوری اطلاعات (IT) بانک ارائه کرده است. 

وی افزود: دکتر فاطمی همواره به بانک ملی ایران متعصب بوده و هست و می توان گفت که ایشان طی دوره حضور در بانک، همواره ایثار کرد.
 مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: برنامه های پایه ریزی شده در حوزه فناوری اطلاعات همچنان ادامه می یابد و عضو جدید هیات مدیره نیز این راه را ادامه خواهد داد. 
در ادامه این مراسم، سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو پیشین هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که طرح تحول بانک پیشرفت خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد با تکمیل این طرح، اثربخشی آن در حوزه مصارف بانک بیش از پیش مشاهده شود.
 وی افزود: پروژه هایی مانند آنچه در حوزه فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عملیاتی شده هم هزینه و هم انرژی زیادی را صرف می کند، اما نتیجه آنها می تواند کاهش هزینه های پرسنلی و در نهایت توسعه خدمات بانک باشد.
 مسعود خاتونی عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک بابت این انتصاب، گفت: سال 96 نقطه عطف فعالیت های بانک ملی ایران در خدمات نوین خواهد بود و البته تمرکز ما بر سال 1400 است.
 وی افزود: کسب و کارهای جدید در حوزه فناوری اطلاعات با سرعت در حال توسعه اند و بانک ملی ایران نیز همپای آنها خدمات نوینی پایه ریزی کرده که به مرور رونمایی و به روز خواهد شد.
 در پایان این مراسم، حکم انتصاب خاتونی توسط مدیرعامل بانک ملی ایران اعطا و از خدمات فاطمی اردکانی تقدیر شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران