پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311518 تاریخ : 1396/09/27-14:17:22
,6,21,
حمایت مشروط مجلس از صنعت خودروسازی

دکتر لاریجانی در مراسم رونمایی از محصولات جدید ایران خودرو مطرح کرد:

حمایت مشروط مجلس از صنعت خودروسازی

رییس مجلس شورای اسلامی حمایت بیشتر مجلس از صنعت خودروسازی را به ارتقای سطح ایمنی خودروهای تولیدی مشروط کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو با ابراز خرسندی از حضور در جمع پرسنل این واحد تولیدی بزرگ، گفت: از مدت‌ها قبل علاقه مند بودم که از نزدیک تلاش‌های شما را ببینم، فعالیت‌های شرکت ایران خودرو با فراز و فرودهایی همراه بوده است و نگرانی‌هایی در مورد این شرکت وجود داشت، اما می بینم در شرایط بهتری قرار گرفته اید.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: آقای یکه زارع و مدیران ایران خودرو در جریان بازدید از خط‌های تولید این شرکت توضیحاتی در رابطه با برنامه ها و مشکلات این شرکت بیان داشتند، در هر صورت باید تکنولوژی‌های بهتر به خدمت گرفته شود و اینکه در این زمینه ها کار شده و ارتباطات درستی در این راستا انجام گرفته، بیانگر این است که میسر درست است.

وی ادامه داد: اینکه مدیریت این شرکت به نیروی انسانی و درک‌های پرسنل شرکت توجه می کند، مخصوصاً در شرایطی که وضع اقتصادی کشور به سامان نیست، نکته خوبی است و مدیران باید دردمندانه مسایل کارمندان را دنبال کنند.

دکتر لاریجانی با اشاره به صحبت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص برنامه‌هایشان برای توسعه گفت: اگر موضوعاتی که بیان شد تحقق یابد نکته مثبتی است و کشور از مسیر رکود خارج می شود.

صادرکنندگان باید تکلیف خود را بدانند که از چه حمایت ها و پشتیبانی هایی برخوردارند

وی با تاکید بر لزوم تحول در صادرات تصریح کرد: صادرکنندگان باید تکلیف خود را بدانند که از چه حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی برخوردارند. در زمینه تولید محصولاتی که رقابت در آن وجود دارد باید تکلیف روشن و شفاف باشد.

دکتر لاریجانی گفت: اینکه آقای یکه زارع توقع حمایت از ایران خودرو را دارند، باید در این رابطه بگویم بنده به دلیل اینکه شرکت ایران خودرو، یک صنعت مادر است و تاثیرات زیادی روی بخش‌های مختلف دارد، حمایت می کنم، اما برای حمایت بیشتر شرط و شروطی داریم.

وی افزود: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افراد فعالی هستند که دیدگاه حمایتی دارند و آقای اکبریان به عنوان رییس کمیسیون صنایع نیز دیدگاه‌های حمایتی خود را بیان کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح شروط برای حمایت مجلس از صنعت خودروسازی گفت: اگر مدیران و کارگران ایران خودرو کیفیت خودروهای تولیدی را از نظر ایمنی بالا ببرند، حمایت می شوند.

وی تصریح کرد: برای ما ارتقای ایمنی خودروها نکته بسیار مهمی است، چرا که جان مردم در تصادفات ناهنجار از هستی ساقط می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران