پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310979 تاریخ : 1396/09/22-13:09:22
,16,
حمایت صحا از توسعه و تجهیز آزمایشگاه های مرجع صنعت الکترونیک

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع الکترونیک خبرداد:

حمایت صحا از توسعه و تجهیز آزمایشگاه های مرجع صنعت الکترونیک

در آستانه آغاز هفته پژوهش و فناوری مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) در بازدید از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک از حمایت صحا از توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های مرجع صنعت الکترونیک خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی صحا، دکتر علی وحدت با اشاره به اهمیت راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع صنایع الکترونیک برای ارزیابی محصولات این بخش از صنعت گفت: جای خوشحالی است که برخی از شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه صنایع الکترونیک اقدام به راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع در حوزه فعال خود کرده اند. در این راستا صندوق حمایت از صنایع الکترونیک آمادگی این را دارد از توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های مرجع صنعت الکترونیک کشور به شکل اعطای تسهیلات مالی کم بهره حمایت کند.

وی با اشاره به لزوم نگاه جدی به مقوله کیفیت و ابزارهای پیاده‌سازی آن از طریق تأئیدیه‌های رسمی و استانداردهای لازم، کیفیت در تولید و ارائه خدمات را پیش نیاز توسعه فناوری در کشور برشمرد..

مدیرعامل صحا تصریح کرد: نگاه کیفی که لازمه آن رعایت ضوابط و استانداردهای تولید است نه تنها باعث افزایش کیفی سطح زندگی در جامعه می‌شود در  عین حال به عنوان محرک، موجب ارتقاء سطح کیفی تولیدات از طریق رویکردهای فناورانه خواهد شد. این امر باعث توجه جدی به مقوله تحقیق و توسعه، انتقال و رسوخ فناوری در فرآیندها و به دنبال آن تولید با استانداردهای جهانی می‌شود که در نهایت زمینه ساز ظهور بازارهای جدید جهانی برای تولیدات ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: با این نگاه ارتقاء سطح کیفی و استاندارد از طریق ایجاد و راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع از اولویت‌های حمایتی صحا در قبال صنایع الکترونیک کشور است که بخش قابل توجهی از سبد حمایتی صحا را شامل می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران