پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351348 تاریخ : 1397/04/05-12:02:06
,1,22,
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از دامپروران استان خوزستان

پرداخت تسهیلات 200 میلیون ریالی به دامپروران

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از دامپروران استان خوزستان

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تفاهمنامه همکاری با بنیاد برکت به 500 نفر از دامپروران استان خوزستان تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیون ریالی پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ این بانک با هدف رشد و گسترش چشم گیر کارآفرینی و اشتغال زایی، ایجاد فرصت های شغلی میان روستاییان و کمک به تامین مایحتاج ضروری جامعه 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به دامپروران استان خوزستان اختصاص داده است.

در این راستا،31 شهرستان استان خوزستان از تسهیلات قرض الحسنه دویست میلیون ریالی این بانک برای استفاده در زمینه های دامپروری استفاده می نمایند.

این تسهیلات با نرخ کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 60 ماهه برای رونق کسب و کار در مناطق محروم اعطاء می شود ومدت زمان تنفس آن 4 ماه است.

استان خوزستان با حدود 64 هزار کیلومتر مربع وسعت، حدود 4 درصد از کل مساحت کشور را به خود اختصاص داده است که از این حیث دهمین استان کشور محسوب می شود. 

براساس آخرین تقسیم‌های کشوری، این استان دارای 23 شهرستان است و یک سوم از آب های جاری کشور در این استان جریان دارد که از این امتیاز می توان به منظور سرمایه گذاری در امر کشاورزی و دامپروری استفاده کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 435
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران