پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266632 تاریخ : 1395/11/24-14:51:02
,1,10028,
حمایت بانک سامان از اثر جدید لوریس چکناواریان

حمایت بانک سامان از اثر جدید لوریس چکناواریان

بانک سامان در ادامه برنامه‌های حمایتی خود در حوزه فرهنگ و میراث معنوی ایران، قرارداد حمایت از نگارش و ضبط سمفونی ایران (کوروش کبیر) را با استاد لوریس چکناواریان به امضا رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این قرارداد در حاشیه مراسم پایانی جشنواره طراحی کارت هدیه سامان به امضای فریده گرامی نژاد عضو هیات‌مدیره بانک سامان و استاد چکناواریان رسید.

چکناواریان پس از امضای این قرارداد در سخنانی ضمن تشکر از دقت نظر بانک سامان در حمایت از این اثر تصریح کرد: سمفونی ایران حاصل سال‌ها مطالعه در تاریخ است که ایده نگارش آن از زندگی کوروش کبیر به‌دست آمده است و تلاش می‌کنیم با این اثر، دِین خود را به میهن‌مان ادا کنیم.
این هنرمند باسابقه کشورمان با بیان اینکه «سمفونی ایران» سال آینده با حمایت بانک سامان منتشر می‌شود، گفت: این اثر شرح تحولات دوران ایران باستان از زبان کوروش کبیر به زبان موسیقی است که امیدوارم با این اثر جهانیان کوروش کبیر را به‌عنوان یک شخصیت بزرگ ایرانی بشناسند.
وی خاطرنشان کرد: موسیقی به‌عنوان یکی از ابزارهای فرهنگ‌ساز و زبان مشترک مردم جهان می‌تواند زمینه ارتقاء فرهنگ ایران و انتقال پیام صلح و دوستی در سطح بین‌المللی را فراهم کند.
گفتنی است، بانک سامان پیش از این نیز در زمینه فرهنگ و میراث معنوی ایران، از ساخت و ضبط اثر فاخر سوئیت‌سمفونی خلیج فارس ساخته دیگر موسیقی‌دان صاحب‌نام ایرانی شهرداد روحانی حمایت کرده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران