پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328003 تاریخ : 1397/01/28-17:04:53
,21,
حمایت از کالای ایرانی نه تنها وظیفه‌ شرعی بلکه وظیفه‌ ملی است

آیت‌الله جنتی:

حمایت از کالای ایرانی نه تنها وظیفه‌ شرعی بلکه وظیفه‌ ملی است

دبیر شورای نگهبان گفت: حمایت از کالای ایرانی نه تنها وظیفه‌ شرعی بلکه وظیفه ملی و ناشی از عِرق ملّیت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، آیت‌الله جنتی در دیدار با کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تبریک سال نو، حلول ماه رجب، میلاد حضرت علی (ع)، بعثت پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه گفت: شما به عنوان نماینده مجلس سعی کنید ارتباطتان با مردم هر چه بیشتر و گرمتر شود. مهم آن است که عملکرد شما به گونه‌ای باشد که مردم در قلبشان نسبت به انتخاب شما احساس رضایت داشته باشند.


دبیر شورای نگهبان با اشاره به محدوده‌ی اختیارات نمایندگان و برخی انتظارات مردم از آنها، افزود: برخی توقعات مردم از نمایندگان در حوزه‌ی اختیار آنان نیست و طبیعتا در آن زمینه نمی‌توانند کاری انجام دهند، اما بعضی دیگر از انتظارات مردم از عهده شما نمایندگان بر می‌آید و باید در جهت تسهیل و برآورده شدن آن‌ها تلاش کنید. از جمله وظایف مهم نمایندگان این است که رابط بین مردم و دولت و دستگاه‌های اجرایی باشند.

وی ادامه داد: در موضوع پیگیری امور و مشکلات مردم فقط بحث نمایندگی و وظیفه اداری مطرح نیست، بلکه این یک وظیفه‌ شرعی است و هرکسی که می‌تواند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند باید آن را به عنوان وظیفه‌ی شرعی خود قلمداد کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 511
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران