پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349253 تاریخ : 1397/02/30-15:56:53
,1,
حمایت از برنامه های فرهنگی مادران و کودکان در راستای مسئولیت های اجتماعی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران،

حمایت از برنامه های فرهنگی مادران و کودکان در راستای مسئولیت های اجتماعی

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از جمعیت طلوع بی نشان ها بیان داشت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم توان جامعه به ویژه مادران و کودکان از وظایف تمامی خیرین، سازمان ها و نهادها می باشد و این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به این حوزه ورود کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، عیسی امامی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران با اهدف کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر، به دعوت اکبر رجبی مدیر مجموعه مردم نهاد طلوع بی نشان ها از بخش های مختلف، سرای مهر به عنوان اولین مرکز نگهداری زنان و کودکان کارتن خواب جمعیت طلوع بی نشان ها و همچنین سرای نور که از مراکز اقامتی درمانی بلند مدت کشور است که میتواند به طور قانونی پذیرنده کودکان پسر آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی باشد، بازدید کردند.

دکتر اکبری در حاشیه این بازدید اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران حمایت از جامعه زنان به عنوان اقشار آسیب پذیر و تاثیر گذار در روند پیشرفت جامعه را در سرلوحه خود قرار داده و تاکنون در این زمینه گام های موثر و مطلوبی برداشته است.

وی ادامه داد: پرداخت 33 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست از جمله اقداماتی است که بانک در مسیر توانمندسازی این قشر از جامعه طراحی و برنامه ریزی کرده است.

مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح اندوخته بانوان مهر ایران را با کمک معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اجرایی کرده است و آمادگی لازم برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه جامعه زنان را دارا می باشد.

گفتنی است، در این دیدار، از خانه مهر (کارگاه ساخت استیکر و گیفت)، تن پوش مهر ( کارگاه دوخت مانتو)، نهال مهر (گلخانه پرورش کاکتوس) و کارگاه صنایع دستی واقع در سرای نور بازدید به عمل آمد و مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران از نزدیک با عملکرد این مجموعه آشنا شدند.

در این بازدیدها، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، محبوبه رنجبر رییس و حمیدرضا صمدی معاون اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است، جمعیت طلوع بی نشان ها سازمانی است مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی که با انگیزه والای کمک به همنوع و با هدف حمایت از زنان، مردان و کودکان آسیب دیده اجتماعی از سال 1388 به صورت رسمی آغاز به کار کرده و به عنوان حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی، فعالیت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمرکز نموده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران