پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264796 تاریخ : 1395/10/29-15:59:27
,17,
حل مشکل آلودگی هوای خوزستان عزم ملی و بین المللی می خواهد

رئیس استاندارد:

حل مشکل آلودگی هوای خوزستان عزم ملی و بین المللی می خواهد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استان خوزستان با معضل آلودگی حاصل از بنزین و گرد و غبار درگیر است که برای رفع این آلودگی ها نیاز به عزم ملی و بین المللی است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , نیره پیروزبخت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل استاندارد خوزستان بیان کرد: اهواز جزو هشت کلانشهری است که در آن بنزین یورو4 استفاده می شود و کنترل کیفیت بنزین در اهواز در حال انجام است. 

وی افزود: الان وضعیت کیفیت بنزین در کشور خوب است و هر سال نسبت به سال قبل بهتر می شود. 
پیروزبخت اظهار کرد: بحث رسیدگی به آلایندگی حاصل از بنزین و گرد و غبار در این استان تنها بر عهده استاندارد نیست و برای حل این مشکل باید راهکارهایی داده شود. 
وی خاطرنشان کرد: در خصوص آلودگی هوا با سازمان های مختلف همکاری می کنیم که با کنترل مولفه های مرتبط با آلاینده ها مثل خودروها و صنایع، می توان آلایندگی را کم کرد. 
پیروزبخت همچنین گفت: خوزستان یک قطب تولیدی به ویژه در بحث فولاد و درگاه واردات و صادرات کالاهای زیادی مثل غلات و بنزین است. 
وی با اشاره به اینکه در خوزستان یکی از فعالیت های بین المللی استاندارد انجام می شود، افزود: این فعالیت شامل حضور استاندارد در عرصه بین المللی از طریق مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی ایزو است. 
پیروزبخت ادامه داد: در خوزستان تکنیک های ایزو مربوط به فولاد، مستقر است که فعالیت های آن در سازمان بین المللی استاندارد قابل قبول است. 
وی گفت: در سه سال اخیر رتبه استاندارد ملی ایران در سازمان بین المللی استاندارد براساس اعلام شفاهی این سازمان از 31 به 23 رسیده است .
پیروزبخت اضافه کرد: همچنین تلاش داریم تا با بررسی مشکلات صادرات به عراق از خوزستان این مشکلات را از نزدیک با مسئولان عراقی حل کنیم. 
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز چهارشنبه وارد اهواز شد و نشست هایی با مدیران استانی و شرکت فولاد برگزار کرد. 
نشست با استاندار خوزستان و بازدید از شرکت توسعه نیشکر از برنامه های دیگر وی در اهواز است. 
پیروزبخت عصر امروز برای بازدید اداره کل بنادر و دریانوردی راهی خرمشهر می شود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران